مطالب مرتبط:
واکنش تند ایران به بیانیه مشترک نخست وزیران استرالیا، نیوزیلند و کانادا علیه تهران
واکنش تند ایران به بیانیه مشترک نخست وزیران استرالیا، نیوزیلند و کانادا علیه تهران
استاد اصولگرای دانشگاه تهران: مذاکره نیاز به بده بستان دارد
واکنش تند ایران به بیانیه مشترک نخست وزیران استرالیا، نیوزیلند و کانادا علیه تهران
واکنش تند کنعانی به بیانیه مشترک نخست وزیران استرالیا، نیوزیلند و کانادا علیه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 09:252024-07-30سياسي

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد


هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان « Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» منتشر شد.

- هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت ها به عنوان موضوعات جدید بررسی شده اند.

این کتاب شامل 5 بخش با عناوین مقدمه ای بر بازاریابی داخلی ، بازاریابی داخلی: استراتژی ، بازاریابی داخلی: ابزارها و مدل ها ، بازاریابی داخلی: عملیاتی سازی و عملکرد و بازاریابی داخلی: ارتباطات و وفاداری ذینفعان است.

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management با نگارش و ویرایش دکتر پانته آ فرودی و دکتر مرتضی اکبری و بر اساس تفاهم نامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.


برچسب ها: دانشگاه تهران - بازاریابی - دانشگاه - انتشارات - داخلی - تهران - مشترک
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد