مطالب مرتبط:
تصاویر/ آیین تجلیل از آزادگان سرافراز قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا
تصاویر/برگزاری همایش تجلیل از آزادگان در شهرستان بدره
برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان در بردسکن
برگزاری همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان بدره
برگزاری آیین تجلیل از 60 هزار بانوی پیشکسوت و ایثارگر دفاع مقدس مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 19:302024-08-17سياسي

برگزاری آیین تجلیل از آزادگان استان


به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به میهن اسلامی، همایش تجلیل از آزادگان با عنوان شکوه آزادی در شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال وبختیاری در همایش تجلیل از آزادگان استان گفت: دلاوری ها و پایداری های راسخ آزادگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس مایه عزت و آبروی امروز نظام جمهوری اسلامی و برگ زرین بر تاریخ انقلاب است.

غلامعلی حیدری افزود: بسیجیان، رزمندگان و آزادگان و همه کسانی که در طول 8 سال دفاع مقدس به جبهه حق علیه باطل رفتند برای پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام اسلام رفتند تا در مقابل دشمنان بایستند.

وی به ترس و واهمه دشمن از نظام جمهوری اسلامی در عصر گذشته و حاضر اشاره کرد و گفت: اسلام دنبال آزادی، عدالت و استقلال بوده و هست و دشمن از این استقلال طلبی مردم ایران هراس دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: این استان ببش از 500 آزاده دارد.

صابر خسروی فارسانی، جامعه ایثارگری استان را بیش از 46 هزار نفر برشمرد و گفت: بیش از 70 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند که این حضور پرشور نشان دهنده وفاداری و ولایت مداری مردم استان به نظام و رهبری است.


برچسب ها: تجلیل از آزادگان - آزادگان - نظام جمهوری اسلامی - اسلام - بنیاد شهید و امور ایثارگران - جمهوری اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تجلیل از آزادگان استان

برگزاری آیین تجلیل از آزادگان استان