مطالب مرتبط:
جزییات بازدید 4 ساعته اژه ای از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران
مجتمع های تجاری تهران معادل 25 هزار واحد مسکونی صرفه جویی کردند
مجتمع های تجاری تهران معادل 25 هزار واحد مسکونی صرفه جویی کردند
ابراز پشیمانی برخی وزرای پیشنهادی پزشکیان | نتیجه استعلام امنیتی وزرای پیشنهادی پزشکیان اعلام شد | برخی گزینه های پزشکیان که به فهرست نهایی نرسیدند فساد اقتصادی داشتند؟
آغاز ساخت 3 هزار و 200 واحد مسکن اقتصادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 10:102024-08-15سياسي

بازدید 4 ساعته اژه ای از مجتمع جرایم اقتصادی تهران


رییس قوه قضاییه در بازدید از قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران در جلسات دادرسی و رسیدگی به چند پرونده مهم از جمله رمزارز کینگ مانی و کریپتولند شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه سرکشی ها و بازدید های میدانی و آسیب شناسانه و مسئله محورخود از مراجع و مراکز قضایی، قریب به 4 ساعت از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم وکیف رسیدگی به پرونده ها در این واحد قضایی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان بازدید خود از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران، در شعبه دوم اجرای احکام دادسرای ناحیه 32 حاضر شد و به مطالعه و بررسی اجمالی پرونده ای کثیرالشاکی در حوزه رمزارز ها موسوم به کریپتولند پرداخت؛ قاضی مربوطه در این راستا از پرداخت مطالبات شکات پرونده مزبور به نرخ روز با حکم دادگاه و اقدام دادستانی خبر داد.

قاضی القضات در ادامه، خطاب به مسئولان این شعبه و مسئولان دادگستری تهران تاکید کرد که احقاق حق مالباختگان و مقوله ی ردّ مال را در قبال پرونده های کثیرالشاکی با جدیت دنبال کنید و به سهم خود و با همکاری رسانه هادر جهت آگاهی بخشی به جامعه و عموم مردم در بابِ آسیب ها و تبعات سرمایه


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - قضایی - رسیدگی - بازدید - اقتصادی - محسنی اژه ای - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 4 ساعته اژه ای از مجتمع جرایم اقتصادی تهران

بازدید 4 ساعته اژه ای از مجتمع جرایم اقتصادی تهران