مطالب مرتبط:
خدمت رسانی به زوار حسینی در لباس عشق
برپایی بیمارستان سیار سپاه در مرز خسروی برای خدمت رسانی به زوار اربعین
خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) در موکب های ایرانی _ افغانستانی
نظر مجلس در مورد اجرا نشدن قانون کسر خدمت سربازی ایثارگری + فیلم
فعالیت 7 موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کبودراهنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 07:302024-08-18سياسي

خدمت در مسیر عشق


هر ساله در آستانه اربعین سیل خودجوشی از شیدایان و عاشقان حسینی با شوقی وصف ناپذیر برای رسیدن به کعبه عشق بدون آن که رنج سفر را احساس کنند، آغاز می شود.

- ایسنا/همدان هر ساله در آستانه اربعین سیل خودجوشی از شیدایان و عاشقان حسینی با شوقی وصف ناپذیر برای رسیدن به کعبه عشق بدون آن که رنج سفر را احساس کنند، آغاز می شود.

تماشای حرکت این سیل عاشقانه با شور و شوقی خدایی در فضایی آکنده از معنویت و احساسی عجیب از حُب و دوستی با پای پیاده بدون هر نژاد و قومیت، پیر و جوان و جایگاه و مقامی چشم هر بیننده ای را جادو می کند تا که او هم برای وصل شدن به آن عزیز نازنین به تکاپو بیفتد و اگر پای رفتن نیست حتی اگر شده با تعارف استکانی چای با طعم و عطر گل محمدی و یا با کاسه ای از آب گوارا، به زائر آن عزیزدل التماس دعا داشته باشد.

زمانِ خدمتگزاری به زوار حسینی که فرا می رسد، کوچک و بزرگ، مرد و زن، شهری و روستایی همه پای کار سفره امام حسین (ع) هستند تا بتوانند در این مسیر پر از عشق گامی بردارند.

با موسم اربعین هر ساله شهرستان رزن نیز در استقبال از زائران اربعین حسینی، ارادت خود به اهل بیت(ع) و سرور و سالار شهیدان را در این همایش حسینی به منصه ظهور گذاشته و با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی با مشارکت اعتقادی و خالصانه با خدمات دهی و استقبالی درخور و شایس


برچسب ها: عاشقان - حسین - احساس - حسینی - شهری و روستایی - بدون - اربعین
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در مسیر عشق

خدمت در مسیر عشق