مطالب مرتبط:
پیام دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران درپی شهادت اسماعیل هنیه
پیام دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران درپی شهادت اسماعیل هنیه
«ترور» نشانه ضعف دشمن است/ مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم
ترور «اسماعیل هنیه» نشان از استیصال و ضعف دشمن است
امراللهی رییس شورای اسلامی شهر قم شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 14:252024-08-02سياسي

دشمن در جهت ناامیدی و ضعف جامعه اسلامی تلاش می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: جامعه اسلامی با پیروی از حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا، هیچگاه نباید از حرکت در مسیر الهی و حمایت خداوند در این رابطه ناامید شود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: جامعه اسلامی با پیروی از حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا، هیچگاه نباید از حرکت در مسیر الهی و حمایت خداوند در این رابطه ناامید شود.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز دوازدهم مردادماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد ضمن تسلیت و محکومیت ترور مذبوحانه اسماعیل هنیه دفتر سیاسی حماس در تهران، ابراز امیدواری کرد آنگونه که مصلحت کشور است، مسئولان پاسخگوی این اقدام و توطئه دشمن باشند و در مقابل مردم نیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه در شبکه های مجازی پرهیز کنند.

وی گفت: قطعاً مسئولان همواره در اندیشه صیانت و حفاظت از اقتدار نظام و مردم کشورمان به دور از افتادن در دام فتنه گری دشمنان هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به قرار گرفتن کاروان اسرای کربلا در مسیر شامات در چنین ایامی و اقدامات تبلیغاتی حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در راستای حفظ اهداف و عظمت قیام عاشورا، تصریح کرد: نتایج این اقدامات که باعث ناکامی توطئه های یزیدیان شد نشان می دهد که نباید به رغم ناملایمات ها که سخت ترین آنها در صحرای کرب


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - جامعه اسلامی - نماینده ولی فقیه - امام جمعه یزد - آیت الله محمدرضا ناصری - اسلامی - ناامید
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جهت ناامیدی و ضعف جامعه اسلامی تلاش می کند

دشمن در جهت ناامیدی و ضعف جامعه اسلامی تلاش می کند