مطالب مرتبط:
حمایت فراکسیون مستقلین از تمامی وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان
عکس: میزان رای وزرای پیشنهادی در فراکسیون انقلاب
رای گیری وزرای پیشنهادی در فراکسیون انقلاب + جزییات
4 وزیر پیشنهادی در فراکسیون انقلاب مجلس رای نیاوردند
ابراهیم رضایی، مخالف: همه نمایندگان حامی دولت هستند؛ اما این به معنی رای دادن به کل وزرای پیشنهادی نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-21سياسي

فراکسیون مستقلین ولایی به تمامی وزرای پیشنهادی رای می دهد


فراکسیون مستقلین ولایی مجلس صبح امروز جلسه ای برگزار کرد که نتیجه آن رای اعضای این فراکسیون به تمامی وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان است.

- فراکسیون مستقلین ولایی مجلس صبح امروز جلسه ای برگزار کرد که نتیجه آن رای اعضای این فراکسیون به تمامی وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در نشست صبح امروز خود مقرر کرد که با توجه به برنامه های وزرای پیشنهادی و ضرورت تشکیل دولت وفاق ملی به اتفاق آراء به تمامی وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان رای دهد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند متعال را شکرگزاریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران حضوری با شکوه در پای صندوقهای رای داشت و خروجی آن انتخاب رییس جمهوری بود که بر مبنای قرآنی واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا کابیته وفاق ملی را به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمود.

با توجه به سوابق و برنامه های ارائه شده فراکسیون مستقلین ولایی در نشست ویژه امروز صبح به اتفاق آرا تصمیم گرفت به کلیه وزرای پیشنهادی رییس جمهور رای اعتماد دهد.

طبیعی است نمایندگان با بهره گیری از ابزارهای نظارتی بر عملکرد وزراء بویژه در بعد تبعیت از مقام ولایت و کارآمدی بطور مستمر نظارت خواهد


برچسب ها: فراکسیون مستقلین ولایی - وزرای پیشنهادی - فراکسیون مستقلین - وزرای پیشنهادی دولت - فراکسیون - پیشنهادی - صبح امروز
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون مستقلین ولایی به تمامی وزرای پیشنهادی رای می دهد

فراکسیون مستقلین ولایی به تمامی وزرای پیشنهادی رای می دهد