مطالب مرتبط:
قتل هولناک زن مستاجر به دست مرد بنگاه دار
ویدیو/ بایدن رفت، زلنسکی دست هایش را بالا گرفت!
زنجیره دست و پا گیر بیکاری و اقتصاد بر ازدواج جوانان
قیمت طلا دست دوم امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
دست ردِ مهاجم پرسپولیس به پیشنهاد وسوسه انگیز یونانی ها!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 19:252024-07-23بين الملل

یمنی ها چیزی برای از دست دادن ندارند؟!


تصویر آن یمنی پابرهنه آفتاب سوخته که سلاح به دوش سینه کش کوه های مارب را بالا میرود، نه تنها نشان عقب ماندگی و فقر و بی چیز بودن آنها نیست، که اتفاقا تصویر عزم راسخ و ایمان محکم انسان توحیدی در عصر جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از جهان نیوز، محمد جواد طوسی: بسیاری از کارشناسان داخلی در تحلیل اقدامات و کنش های یمن در مقابل صهیونیست ها، ادعا میکنند چون یمن چیزی برای از دست دادن ندارد اینچنین جسورانه منافع امریکا و صهیونیست ها را در منطقه مورد هدف قرار میدهند.

رژیم صهیونیستی نیز از هرگونه درگیری گسترده با انصارلله یمن امنتاع میکند چراکه یمنی ها به واسطه جنگ طولانی با سعودی ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند! مگر یمن مردم و خاک و سرزمین ندارد که نگران از دست دادن آن نباشد؟ مگر یمنی ها فرزند و خانه و خانواده ندارند که دلواپس قتل عام انها زیر بمباران های وحشیانه غربی ها نباشند؟ اگر یمن زیرساخت های حیاتی ندارد پس نیازهای اولیه و ملی خود را در دنیای جدید چگونه تامین میکند؟ آیا یمن زیرساخت های حمل و نقل سراسری، بهداشتی، انرژی، تولیدی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی، مالی و بانکی، اقتصادی و.

ندارد؟ پس چگونه توانستند ره صد ساله را در کمتر از ده سال طی کند که فقط در یک نمونه، پهپاد یافا از عمق تکنولوژی نظامی اسراییل عبور کرده و به


برچسب ها: از دست دادن - دست دادن - صهیونیست - صهیونیست ها - یمنی - رژیم صهیونیستی - انصارلله یمن
آخرین اخبار سرویس:

یمنی ها چیزی برای از دست دادن ندارند؟!

یمنی ها چیزی برای از دست دادن ندارند؟!