مطالب مرتبط:
احداث مسیر دوچرخه سواری 25 کیلومتری در شیراز
آغاز احداث شبکه توزیع آب در روستای سفیدارک ساوجبلاغ
آغاز احداث شبکه توزیع آب در روستای سفیدارک ساوجبلاغ
مراحل سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان مشخص شد
تجهیزات ضروری برای دوچرخه سواری چه چیزهایی هستند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 17:402024-08-18ورزشي

احداث پیست دوچرخه سواری ساوجبلاغ در بلاتکلیفی


با گذشت هفت سال وضعیت احداث پیست دوچرخه سواری شهر مهستان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز هنوز در بلاتکیفی به سر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 6 اردیبهشت ماه 1396 بود که آیین آغاز عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری در شهر مِهستان به عنوان بزرگترین پیست دوچرخه سواری استان البرز با حضور فرماندار، شهردار شهر جدید هشتگرد (شهر مِهستان) و مسئولین ورزش و جوانان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، شهردار شهر جدید هشتگرد با ابراز خرسندی از آغاز این حرکت بزرگ ورزشی گفته بود که، این مجموعه تفریحی ورزشی در فضای 100 هکتاری جنگلی حاشیه این شهر احداث خواهد شد.

هفت سال پیش، سید مسعود بزرگ زاده گفته بود که برای ساخت این پیست حدود 800 میلیون ریال از طریق شهرداری هزینه خواهد شد و قرار بود فاز اول آن تا یک خرداد همان سال به بهره برداری برسد.

بنابر این گزارش؛ وضعیت احداث پیست دوچرخه سواری شهر مِهستان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز پس از گذشت هفت سال هنوز بلاتکلیف مانده است.

مهدی جمشیدی، سرپرست هیأت دوچرخه سواری شهرستان ساوجبلاغ در خصوص تأخیر در احداث پیست گفت: در تلاش هستیم تا با متولیان امر از جمله فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، شورای شهر و شهرداری مِهستان، شرکت عمران شهر جدید مِهستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و دیگر مسئول


برچسب ها: پیست دوچرخه سواری - احداث پیست دوچرخه سواری - دوچرخه سواری - پیست دوچرخه - شهردار شهر جدید هشتگرد - دوچرخه - شهر جدید هشتگرد
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیست دوچرخه سواری ساوجبلاغ در بلاتکلیفی

احداث پیست دوچرخه سواری ساوجبلاغ در بلاتکلیفی