مطالب مرتبط:
10 تُن چوب قاچاق جنگلی در ملایر کشف شد
کشف 10 تُن چوب جنگلی قاچاق در ملایر
کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری
کشف 2 تن آرد قاچاق در خوی 
کشف بیش از 891 هزار عدد داروی قاچاق در مرزهای سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 09:252024-08-07حوادث

10 تُن چوب جنگلی قاچاق در ملایر کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جواد زنگنه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر روز چهارشنبه اظهار کرد: در مجموع 10 مترمکعب چوب شامل 250 اصله الوار چوب از گونه های راش و توسکا با دستور مقام قضایی و بر اساس گزارش های واصله، - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر گفت: امسال 10 تُن چوب قاچاق جنگلی در قالب 2 محموله با مشارکت پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جواد زنگنه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر روز چهارشنبه اظهار کرد: در مجموع 10 مترمکعب چوب شامل 250 اصله الوار چوب از گونه های راش و توسکا با دستور مقام قضایی و بر اساس گزارش های واصله، در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته کشف چوب قاچاق در این شهرستان نداشتیم، افزود: امسال علاوه بر کشف 2 محموله یک و 9 تُنی چوب قاچاق، پنج فقره پرونده در خصوص قطع و حمل غیرمجاز چوب نیز داشتیم که به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر بیان کرد: چندین سال است که برداشت از چوب های جنگلی شمال ممنوع است و هرگونه قطع و حمل درختان جنگلی ممنوع و قاچاق محسوب می شود و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی - دستور مقام قضایی - رییس اداره - آبخیزداری - چوب قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

10 تُن چوب جنگلی قاچاق در ملایر کشف شد

10 تُن چوب جنگلی قاچاق در ملایر کشف شد