مطالب مرتبط:
برنده جایزه بزرگ دور اول پویش با انرژی در استان آذربایجان غربی مشخص شد 
پیرانشهر رکوردار تولید چغندرقند در آذربایجان غربی
حداکثر دمای هوا در آذربایجان غربی به 39 درجه رسید
حجم آب در سد های آذربایجان غربی افزایش یافت
تعاون روستایی آذربایجان غربی 113 هزار تن گندم و دانه روغنی خریداری کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 23:102024-07-25سياسي

آیین تقدیر و اهداء کارنامه ارزشیابی قضایی قضات آذربایجان غربی


،دکتر ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان در این مراسم بیان داشت این روز ها متعلق به پیام رسان نهضت عاشورا است، نهضتی که برای تمامی قرون و انسان های آزاده الهام بخش و مظهر جوشش و ظلم ستیزی است.

وی افزود: امروز بهترین کار تبیین نهضت امام حسین علیه السلام و راه حق و عدالت بر اساس آرمان های عالی اسلامی و دینی است که امام حسین علیه السلام ارزشمندترین سرمایه و اهل بیت خود را در راه آن فدا کرده اند.

عتباتی ادامه داد: می بایست به خاطر نعمت خدمت در سنگر قضاوت و پاسداری از حق و عدالت که به کارکنان دستگاه قضایی عطا نموده است خداوند را شاکر بود و باید تلاش کرد تا با کار جهادی و مضاعف و خدمت به مردم قدردان این نعمت بود.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: با کمک تک تک کارکنان قضایی و اداری، دادگستری استان به عنوان ترازی شایسته در کل کشور مطرح است و امروز مسئولین عالی قوه قضاییه نگاه ویژه ای به دستگاه قضایی استان دارند و تلاش هایی که در این مجموعه انجام می پذیرد را می بینند و بر اهمیت کار در استان واقف هستند و این حاصل زحمات همه عزیزان در دستگاه قضایی سراسر استان است.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه به رشد عملکرد قضات استان در سال 1402 نسبت به سال قبل از آن نیز پرداخت و گفت: بر اساس ارزیابی که از سوی واحد های نظارتی عالی قوه قضاییه صورت گرفته عمل


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان - امام حسین علیه السلام - رییس کل دادگستری - دادگستری - علیه السلام - قضایی
آخرین اخبار سرویس:

آیین تقدیر و اهداء کارنامه ارزشیابی قضایی قضات آذربایجان غربی

آیین تقدیر و اهداء کارنامه ارزشیابی قضایی قضات آذربایجان غربی