مطالب مرتبط:
استاد حوزه علمیه قم: دلیل اصلی طلاق، موبایل و اینستاگرام است
استاد حوزه علمیه قم: دلیل اصلی طلاق، موبایل و اینستاگرام است
حسینی قمی، استاد حوزه: دلیل اصلی طلاق، گوشی های تلفن همراه، اینستاگرام و فضای مجازی آزاد و باز است/ اگر می خواهید کانون خانواده از بین نرود، در وهله اول باید فضای مجازی را کنترل کرد/ باید زمینه های گناه را از بین ببریم
دلیل اصلی طلاق، موبایل و اینستاگرام است
موبایل و اینستاگرام؛ دلیل اصلی طلاق در ایران!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 11:402024-07-26سياسي

استاد حوزه علمیه قم : دلیل اصلی طلاق ، موبایل و اینستاگرام است


«امروز دلیل اصلی طلاق گوشی های تلفن همراه، اینستاگرام و فضای مجازی آزاد و باز است و این مسئله با فیلتر و فیلترشکن رفع نمی شود، بلکه با ایمان و باور درست می شود.

- امروز دلیل اصلی طلاق گوشی های تلفن همراه، اینستاگرام و فضای مجازی آزاد و باز است و این مسئله با فیلتر و فیلترشکن رفع نمی شود، بلکه با ایمان و باور درست می شود.

با وجود این همه طلاق و جدایی که دلیل اصلی آن گوشی های تلفن همراه است، زوج ها چگونه انتظار دارند همسر آن ها به زندگی دل بسته باشد، لذا یا باید به وضع موجود راضی بود یا باید خودکنترل باشیم.

کارشناس دینی گفت: متوجه شدیم امروز دلیل اصلی طلاق گوشی های تلفن همراه، اینستاگرام و فضای مجازی آزاد و باز است و این مسئله با فیلتر و فیلترشکن رفع نمی شود، بلکه با ایمان و باور درست می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب، سید حسین حسینی قمی در مراسم عزاداری مکتب الصادق با اشاره به راه های حفظ نورانیت و معنویت عزاداری برای سیدالشهدا (ع)، اظهار داشت: در دهه دوم محرم یک مسئله مهم و یکی از پرسش هایی که به ویژه جوانان دارند، این است که پس از این دهه که انسان معنویت و روحانیتی پیدا می کند، چگونه این معنویت حفظ شود؟   وی افزود: اگر انسان 120 سال نیز در مجلس امام حسین (ع) حاضر شود، اما اگر یک کار را انجام ندهد شیطان مجدد سراغ انسان می آید و آن نورانیت ر


برچسب ها: اینستاگرام - تلفن همراه - فیلتر - فضای مجازی - فیلترشکن - همراه - طلاق
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه علمیه قم : دلیل اصلی طلاق ، موبایل و اینستاگرام است

استاد حوزه علمیه قم : دلیل اصلی طلاق ، موبایل و اینستاگرام است