مطالب مرتبط:
کشت پاییزه درسطح 110 هزارهکتار از اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان
خسارت سیلاب به بخش کشاورزی خانمیرزا
خسارت سیلاب به بخش کشاورزی شهرستان خانمیرزا
سیلاب حدود 125 میلیارد ریال به بخش کشاورزی خانمیرزا خسارت وارد کرد
تامین امنیت غذایی تا دستیابی به رشد 5.5 درصدی ارزش افزوده بخش کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-14اقتصادي

تداوم توزیع کالاهای اساسی بخش کشاورزی ویژه ماه صفر در سیستان وبلوچستان


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تاکنون بیش از 500 تن کالای اساسی بخش کشاورزی طرح محرم و صفر ویژه مساجد و تکایا در استان توزیع شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تاکنون بیش از 500 تن کالای اساسی بخش کشاورزی طرح محرم و صفر ویژه مساجد و تکایا در استان توزیع شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

محمد مهدی اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه روند اجرایی کردن مصوبات کار گروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان تامین و توزیع کالاهای اساسی بخش کشاورزی طرح محرم و صفر ویژه مساجد، تکایا، هیاتهای مذهبی و مجالس سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) تاکنون بیش از 500 تن کالا شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت گوساله منجمد توزیع و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: متقاضیان با مراجعه به اداره تبلیغات شهرستان مربوطه می توانند از سهمیه های مذکور برای برپایی مجالس سوگواری اربعین و .

بهره مند شوند.

اکبری در ادامه افزود: همچنین با هماهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان به منظور پذیرایی از زوار عتبات عالیات، درخواست کالاهای اساسی موکب های داخل استان و برون مرزی نیز تامین و توزی


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - کشاورزی - بخش کشاورزی - توزیع کالاهای اساسی - بلوچستان - محرم و صفر
آخرین اخبار سرویس:

تداوم توزیع کالاهای اساسی بخش کشاورزی ویژه ماه صفر در سیستان وبلوچستان

تداوم توزیع کالاهای اساسی بخش کشاورزی ویژه ماه صفر در سیستان وبلوچستان