مطالب مرتبط:
ساخت برنامه های قرآنی مناسب در دستور کار قرار گیرد
جذب بایش از دستور کار سپاهان خارج شد
جذب بایش از دستور کار سپاهان خارج شد
آغاز جلسه علنی مجلس/ گزارش وزیر کار به نمایندگان در دستور کار
پیگیری مشکل خیابان استادیوم شهید کلانتری پارس آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 14:152024-07-23سياسي

پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضایی قرار گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر از قضات و کارمندان بخش سنگر گفت: - رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی به طور سرزده از حوزه قضایی سنگر بازدید کرد و در نشستی با حضور قضات و کارکنان این بخش حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر از قضات و کارمندان بخش سنگر گفت: باید نقاط قوت را تقویت کرده و با رفع نقاط ضعف و کاستی ها و توجه به برنامه عملیاتی در راستای ارتقاء دستگاه قضایی گام برداریم.

وی با اشاره به وجود پرونده های معوق در دادسرا افزود: انتظار است که راهکار های مناسبی در جهت کاهش پرونده های معوق اندیشیده شود، زیرا وجود چنین پرونده هایی بی اعتمادی و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

رییس شورای قضایی استان رسیدگی را از وظایف محوری دستگاه قضایی برشمرد: پرسنل خدوم حوزه قضایی سنگر تمام تلاش خود را در راستای رسیدگی سریع و با دقت به پرونده های قضایی مبذول می کنند تا از اطاله دادرسی پرهیز شده و رضایت همشهریان نیز حاصل شود.

وی با بیان اینکه کارکنان حوزه قضایی سنگر رتبه نخست اجرای برنامه عملیاتی به خود اختصاص داده اند گفت: در شاخص هایی مانند صل


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - اسماعیل صادقی نیارکی - استان گیلان - پرونده های معوق - استان
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضایی قرار گرفته است

پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضایی قرار گرفته است