مطالب مرتبط:
نیمی از جمعیت تربت حیدریه زیر پوشش تامین اجتماعی
افزایش 5.5 درصدی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه
کارفرمایان 2 هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی تربت حیدریه بدهکار هستند+ فیلم
محمدرضا عارف: مردم به نظام حکمرانی چک سفید امضا نداده اند / بی توجهی نظام به مطالبات کسانی که رای ندادند حفظ سرمایه اجتماعی را سخت می کند
تمام بدهی های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 21:452024-07-23اقتصادي

نیمی از مردم تربت حیدریه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند


رییس اداره تأمین اجتماعی منطقه تربت حیدریه، گفت: در سال جاری 45 هزار و 932 نفر به عنوان بیمه شده اصلی در سه شهرستان تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره می برند که معادل نیمی از جمعیت این منطقه هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره تأمین اجتماعی منطقه تربت حیدریه، گفت: در سال جاری 45 هزار و 932 نفر به عنوان بیمه شده اصلی در سه شهرستان تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره می برند که معادل نیمی از جمعیت این منطقه هستند.

محمد شریفی مند، دوم مردادماه در نشست خبری ظهر اظهار کرد: از این جمعیت، تعداد 10 هزار و 478 نفر نیز را بازنشستگان تشکیل می دهند که در ماه 100 میلیارد تومان برای بازنشستگان، کارافتادگان و مستمری بگیران پرداخت می شود.

وی افزود: مبلغ تعهدات کوتاه مدت در این منطقه ماهانه که شامل پرداخت غرامت ایام بیماری، بارداری و وسایل کمک پزشکی و هزینه کفن و دفن و ازدواج می شود چیزی در حدود 3.

5 میلیارد تومان است.

رییس اداره تأمین اجتماعی تربت حیدریه در ادامه به طرح های در حال اجرای این سازمان اشاره کرد و افزود: طرح فراگیر بیمه خانواده ایرانی که تمام آحاد جامعه می توانند از آن استفاده کنند و برای افراد فاقد شغل مانند زنان خانه دار، دانشجویان است که می توانند از خدمات سازمان تأمین اجتماع


برچسب ها: تأمین اجتماعی - تربت حیدریه - سازمان تأمین اجتماعی - اجتماعی - حیدریه - منطقه - بازنشستگان
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مردم تربت حیدریه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

نیمی از مردم تربت حیدریه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند