مطالب مرتبط:
رونق توسعه اقتصادی با حمایت از شرکت های دانش بنیان 
مرور مهم ترین آمار اقتصادی منتشره در هفته اخیر توسط گروه توسعه مالی مهر آیندگان
حمایت حزب اعتدال و توسعه از کابینه پیشنهادی پزشکیان/ برخوردهای تند و غیرمنصفانه آمیخته با سهم خواهی دور از انتظار بود/ بر همگان تکلیف است که منتخب ملت را با تمام توان حمایت کنند تا دولت بتواند بر انبوه مشکلات بازمانده از گذشته فائق آید
حمایت حزب اعتدال و توسعه از کابینه پیشنهادی
حزب اعتدال و توسعه از کابینه پزشکیان حمایت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-15اقتصادي

حمایت از شرکت های دانش بنیان، موجب توسعه اقتصادی خواهد شد


استاندار همدان یکی از اهداف اصلی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را رفع موانع تولید و حمایت از فعالان اقتصادی دانست و گفت: برای حل مشکلات برخی از واحد های تولیدی استان نیز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف نیاز داریم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان یکی از اهداف اصلی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را رفع موانع تولید و حمایت از فعالان اقتصادی دانست و گفت: برای حل مشکلات برخی از واحد های تولیدی استان نیز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف نیاز داریم.

علیرضا قاسمی فرزاد امروز پنج شنبه 25 مرداد ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان همدان، پس از بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان مطرح کرد: پیشنهاداتی برای تسهیل شرایط و حمایت بیشتر از این شرکت ها ارائه شد که می تواند تأثیر زیادی بر توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پیشنهادات شامل 6 مورد مشخص است، افزود: مواردی که در سطح استان قابل اجرا هستند، به سرعت عملیاتی و مواردی که نیاز به مصوبه ملی دارند، به وزارتخانه های مربوطه ارجاع داده می شوند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: برای حل مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان نیز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف نیاز داریم که در این راستا دستورات لازم داده می شود.


برچسب ها: گفت و گوی دولت و بخش خصوصی - شرکت های دانش بنیان - استان - رفع موانع تولید - اقتصادی - واحد های تولیدی - فعالان اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان، موجب توسعه اقتصادی خواهد شد

حمایت از شرکت های دانش بنیان، موجب توسعه اقتصادی خواهد شد