مطالب مرتبط:
بارش 115 میلیمتری در آستارا / هوای آستارا هفت درجه خنک تر شد
مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران
تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در آستارا
بیاتی: شاه کلید موفقیت نظام جمهوری اسلامی روحیه جهادی در مسئولان است
بارش 115 میلی متری باران در آستارا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 09:302024-07-29فرهنگي

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا میزبان نمایشگاه نقاشی


؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند آستارایی زهرا صمدی فرد با عنوان قلم جادویی با همکاری انجمن هنر های تجسمی آستارا با 104 اثر در این شهرستان برپا شده است.

خانم زهرا ناصری با بیان اینکه این آثار با تکنیک های رنگ روغن، رنگ اکریلیک، ورق طلا و پودر طلایی و نیز از سنگ و چوب است افزود: برخی آثار این نمایشگاه نقاشی روی سفال خام، سنگ و چوب و پارچه است که علاقمندان می توانند از این آثار در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا دیدن کنند.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا افزود: این نمایشگاه تا 10 مرداد دایر است و علاقه مندان به هنر نقاشی می توانند همه روزه از ساعت 11 صبح تا 13 ظهر و عصر ها از ساعت 16 تا 19 از آثار این هنرمند آستارایی بازدید داشته باشند.

خانم زهرا صمدی فرد نقاش جوانی که فعالیت هنری خود را از سال 1399 در رشته طراحی و نقاشی آغاز کرد و نخستین نمایشگاه انفرادی وی بر روی بوم و سفال را با بیش از 100 اثر در سال 1400 برگزار کرد.

وی دارنده مدرک بین المللی از گالری لونا آرت استانبول ترکیه، گواهینامه آموزش از آموزشگاه خصوصی کمال الملک است و نیز در خصوص زیباسازی فضای شهری، فعالیت دارد.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - آستارا - نمایشگاه - نمایشگاه نقاشی
آخرین اخبار سرویس:

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا میزبان نمایشگاه نقاشی

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا میزبان نمایشگاه نقاشی