مطالب مرتبط:
خدمات شهید رییسی به جامعه بهزیستی/ اعتبارات 240 درصد رشد یافت
پرداخت کمک هزینه جدید برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
آخرین خبر از از پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امروز 11 مرداد
آخرین خبر از از پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امروز 11 مرداد
جدول زمانبندی واریز یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-03سياسي

خدمت به جامعه هدف بهزیستی یک نوع عبادت است


، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور که به خراسان جنوبی سفر کرده است با گرامی داشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله رییسی و شهید اسماعیل هنیه درخصوص ارزش کار و خدمت رسانی به مردم به ویژه معلولان و افراد جامعه هدف بهزیستی گفت:این کار یک نوع عبادت است و ارزش های والایی انسانی دارد.

آیت الله عبادی افزود: خداوند به شما این توفیق را داده است که در قالب عشق، شغل و مسئولیت به مردم خدمت می کنید به ویژه افراد معلول و جامعه محروم که خدمت کردن به آنان باعث اجر اخروی افراد می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور هم با اشاره به فعالیت 19 هزار پرسنل در این سازمان گفت: 8 میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند که برخی از خدمات از دوران بارداری تا دوران سالمندی به آنها ارائه می شود.

 قادری با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در سه سال گذشته گفت: اعتبار معلولان و افراد محروم 240 درصد افزایش داشته که بی سابقه است.

وی با بیان اینکه برای تحویل ویلچیر به محرومان پشت نوبت نداریم گفت: به زودی برای اولین بار در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی توزیع ویلچر برقی انجام می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال برای اولین بار با برگزاری آزمون ویژه معلولین به منظور استخدام معلولین در ادارات و ارگان ها که با حضور 13 هزار تن از افراد معلول در


برچسب ها: رییس سازمان بهزیستی کشور - رییس سازمان بهزیستی - سازمان بهزیستی کشور - بهزیستی - سازمان بهزیستی - خراسان جنوبی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به جامعه هدف بهزیستی یک نوع عبادت است

خدمت به جامعه هدف بهزیستی یک نوع عبادت است