مطالب مرتبط:
اتاق فکر مدیریت سواحل و بنادر راه اندازی شد
کاهش حجم ورودی پرونده ها با راه اندازی دادگاه های صلح
راه اندازی یک واحد تولیدی پرورش قارچ در بیضا
کارآفرینی جوان بیضایی با راه اندازی واحد تولیدی پرورش قارچ
دفتر مدرسه تابستانی دارالعلم در نجف راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 17:052024-07-25اجتماعي

راه اندازی اتاق همیاران صلح و سازش در مدارس اردبیل


مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه با اعطای حکم همیاران صلح و سازش توسط شورای حل اختلاف، این مسئولیت رسمیت پیدا می کند، اظهار کرد: - ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه با اعطای حکم همیاران صلح و سازش توسط شورای حل اختلاف، این مسئولیت رسمیت پیدا می کند، اظهار کرد: با راه اندازی اتاق همیاران صلح و سازش روحیه صلح جویی بین دانش آموزان و همکاران توسعه می یابد.

کلام اله صفری چهارم مرداد در مراسم افتتاحیه همیاران صلح دانش آموزی استان گفت: با توجه به اینکه خانواده آموزش و پرورش بزرگ است و دانش آموزان، معلمان و خانواده ها را تحت پوشش قرار می دهد می تواند در حوزه صلح و سازش هم بین همکاران و دانش آموزان و جامعه خدمات خوبی ارائه دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: این برنامه به صورت پایلوت در دو مدرسه مفتح و امید انقلاب اجرا می شود و در آینده در سایر مدارس نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: ما با اعطای حکم همیار صلح و سازش به دنبال ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تشکیل جلسات دوستانه، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگ سازی صلح و سازش در جامعه هستیم.

صفری با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد ص


برچسب ها: مدیر کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - آموزش و پرورش - صلح و سازش - استان اردبیل - دانش آموزان - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتاق همیاران صلح و سازش در مدارس اردبیل

راه اندازی اتاق همیاران صلح و سازش در مدارس اردبیل