مطالب مرتبط:
رونق مساجد زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است
آسیب ملاقات گرایی مهدوی در پیاده روی اربعین
چند اشتباه رایج در فصل گرما که به سلامتی شما آسیب می رساند
آیت الله فاضل لنکرانی: کسانی که مودت و تبعیت عملی از اهل بیت (ع) ندارند صلاحیت تصدی امور را ندارند/ امروزه متأسفانه بعضی ها برای ترویج منکَر زیر خیمه امام حسین می آیند/ باید مراقب انحرافات و آسیب ها و بدعت ها بود
کشف یک آسیب پذیری خطرناک در تلگرام / ویدئوی شیطانی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 08:552024-07-24سياسي

رزن از پاک ترین شهرستانهای استان در آسیب های اجتماعی است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رزن گفت: این شهرستان یکی از جمله پاک ترین شهرستان های استان همدان در بحث آسیب های اجتماعی است.

- همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رزن گفت: این شهرستان یکی از جمله پاک ترین شهرستان های استان همدان در بحث آسیب های اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر ناظمی علی اکبر ناظمی در جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان اظهار کرد: برای کاهش دو چندان آسیب های اجتماعی کار فرهنگی بیشتری باید انجام شود چرا که برخی از آسیب های اجتماعی که با آن مواجه هستیم نتیجه غفلت از مسائل فرهنگی و دینی است.

وی افزود: نابرابری های اجتماعی و اقتصادی، مشکلات و فقر مادی خانوادگی، بیکاری، رشد و توسعه تکنولوژی و صنعت، اختلافات خانوادگی و تربیت فرزندان و بسیاری از موارد دیگر می تواند باعث ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی شود.

ناظمی با بیان اینکه همه در قبال آسیب های اجتماعی و کاهش آسیب ها مسئول هستیم خاطر نشان کرد: استفاده از از ظرفیت افراد و شخصیت های تأثیرگذار برای حضور در مناطقی که آسیب های اجتماعی بالایی دارد از نقش مؤثری می تواند برخوردار باشد.

وی گفت: یکی از راه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، تعمیق باورهای دینی و تقویت بنیه اعتقادی است که باید بیش از پیش مورد توجه همه مسئولین به ویژه در ح


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - اجتماعی - شهرستان - معاون سیاسی امنیتی - آسیب - فرماندار رزن - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

رزن از پاک ترین شهرستانهای استان در آسیب های اجتماعی است

رزن از پاک ترین شهرستانهای استان در آسیب های اجتماعی است