مطالب مرتبط:
طرح جهادگران بهداشتی در حوزه بهداشت انسان و دام در مهدیشهر
با خیال راحت تراپی شوید/ روان درمان، سامانه پزشک خوب در حوزه سلامت روان
سرعت افزایش قیمت ها در 1403؛ بهداشت و درمان رکورددار است
سرعت افزایش قیمت ها در 1403؛ بهداشت و درمان رکورددار است
سه چهارم عرصه های حوزه آبخیز کشور نیازمند کار آبخیزداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-08پزشكي

مهاجرت فعالان حوزه بهداشت و درمان زنگ خطری برای کشور


زاهدان_ رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مهاجرت فعالان حوزه بهداشت و درمان را زنگ خطر دانست و از مهاجرت سالانه قریب به 10 هزار نفر از فعالان جامعه پزشکی خبر داد.

- به گزارش، حسینعلی شهریاری صبح امروز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد، گفت: در سه سال گذشته براساس آمار و اطلاعات موجود، سالانه 10 هزار نفر از فعالان حوزه بهداشت و درمان، از داروساز تا پرستار و دکترهای علمی، متخصصی و فوق تخصص و غیره از کشور خارج می شوند که عمده آنها به دلایل وضعیت اقتصادی و عدم رضایتمندی اقدام به این کار می کنند.

وی تصریح کرد: فعالان حوزه بهداشت و درمان با گرفتن گواهینامه گود ایتندینگ به راحتی اقدام به مهاجرت می کنند و کسی که میزان تعهد خدمتش را در کشور انجام داده باشد، مشکلی برای مهاجرت ندارد و کسی نیز نمی تواند مانع از اقدامش برای خروج از کشور شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: میزان مهاجرت در سال های اخیر به حدود 12 هزار نفر افزایش پیدا کرده که این آمار خود زنگ خطری برای حوزه بهداشت و درمان و در کل سلامت مردم جامعه است.


برچسب ها: حوزه بهداشت و درمان - بهداشت و درمان - فعالان - بهداشت - رییس کمیسیون بهداشت و درمان - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - درمان
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت فعالان حوزه بهداشت و درمان زنگ خطری برای کشور

مهاجرت فعالان حوزه بهداشت و درمان زنگ خطری برای کشور