مطالب مرتبط:
کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ماهانه 800 میلیارد ریال کارانه دریافت می کند
نشان بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه درمان
مراجعه 86 زائر در 24 ساعت گذشته به بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی در مرز باشماق
اختصاص 20 میلیارد برای جاذبه های گردشگری لرستان
مبینا نعمت زاده، بدون کنکور در دانشگاه پزشکی تهران!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 17:002024-08-15پزشكي

اختصاص ماهانه 800 میلیارد کارانه به کادر دانشگاه علوم پزشکی مشهد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان این دانشگاه بیش از 800 میلیارد ریال در ماه کارانه دریافت می کنند که پارسال افزون بر 10 هزار میلیارد ریال از این بابت پرداخت شده است.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای نزدیک به 32 هزار پرسنل است که از این تعداد حدود 16 هزار نفر کادر درمان هستند.

دکتر علیرضا مسلم روز پنجشنبه افزود:پرداخت های پرسنلی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت و تامین معیشت پرسنل از جمله اولویت های اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که سعی شده با پرداخت کارانه از منابع درآمدی دانشگاه بتوانیم گام موثری در رضایتمندی پرسنل و ماندگاری پزشکان و پرستاران داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اقدام های انجام شده، تاخیر پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران در این دانشگاه از 10 ماه به چهار ماه کاهش پیدا کرده است.

علیرضا مسلم افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد تنها دانشگاه علوم پزشکی در کشور است که با استفاده از روش های قانونی توانسته اضافه کار ترمیمی واریز نماید، تاکنون بیش از 240 میلیارد ریال برای کادر پر


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم - دانشگاه - علوم پزشکی - توسعه مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ماهانه 800 میلیارد کارانه به کادر دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اختصاص ماهانه 800 میلیارد کارانه به کادر دانشگاه علوم پزشکی مشهد