مطالب مرتبط:
کتاب «شمایل پیکار» در خرم آباد رونمایی شد
آبشار زیبای گریت خرم آباد
کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد در خرم آباد
آبشار زیبای گریت خرم آباد
ظرفیت علمی رصدخانه کاسین خرم آباد معرفی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 02:002024-08-05ورزشي

خودمان را متولی جهانی شدن دره خرم آباد می دانیم


شهردار خرم آباد با تأکید بر اینکه ما خودمان را متولی جهانی شدن دره خرم آباد می دانیم، از مدیرانی که مانع توسعه لرستان هستند انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش بارانی بیرانوند شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری خرم آباد با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مجموعه مدیریت شهری، در بین 85 شهر عضو در مجمع شهرداران آسیا، به عنوان رییس کمیته بهداشت و محیط زیست شهری انتخاب شده است، اظهار داشت: فرایند اداری این امر در حال طی شدن است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

برگزاری رویداد زیست محیطی با حضور اعضای مجمع شهرداران آسیا در خرم آباد وی عنوان کرد: همچنین طی امسال یک رویداد مهم زیست محیطی با حضور سفرای کشورهای عضو در مجمع شهرداران آسیا در شهر خرم آباد برگزار می شود.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه حدود یک سال است که اجماع عمومی و تفاهم نانوشته ای در شهر خرم آباد برای اعتلای نام خرم آباد شکل گرفته است، افزود: در حوزه فرهنگی، ورزشی، تاریخی، اجتماعی و… فرایندی در حال شکل گیری است تا خرم آباد را از لنگرگاه توسعه به سمت توسعه سوق بدهیم، این امر را به فال نیک می گیریم.

بارانی بیرانوند، تأکید کرد: جامعه خبرنگاری نه تنها مانعی بر سر شکل گیری تفاهم و ائتلاف نبوده که در طول یک سال گذشته زحمات زیا


برچسب ها: خرم آباد - شهردار - شهردار خرم آباد - آباد - شهرداران - دره خرم آباد - زیست محیطی
آخرین اخبار سرویس:

خودمان را متولی جهانی شدن دره خرم آباد می دانیم

خودمان را متولی جهانی شدن دره خرم آباد می دانیم