مطالب مرتبط:
آشنایی با سید عماد حسینی گزینه مدنظر دولت برای وزارت نفت
سید عماد حسینی؛ گزینه اول وزارت نفت در کابینه پزشکیان کیست؟
فوری؛آیا مبلغ 3 میلیون تومان همسان سازی حقوق در مرداد هم واریز می شود؟
آیا ادارات فردا یکشنبه 21 مرداد ماه 1403 تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا 21 مرداد 1403
آیا خوابیدن با موی خیس منجر به سرماخوردگی می شود؟ / عوارض خطرناک خشک نکردن موها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 12:502024-08-10سياسي

آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟


با توجه به اینکه صالحی در دو نامه انصراف خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کرده اما همچنان اقبال برای انتخاب او به عنوان گزینه بعدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ فاطمه میرزاجعفری: با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف به گوش می رسد.

یکی از وزارتخانه های مهم برای هر دولتی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برای تصدی ریاست آن نام چند گزینه احتمالی مطرح شده اند.

سید عباس صالحی، حسین انتظامی، احمد مسجدجامعی و حجت الله ایوبی گزینه هایی بودند که پیش از این نام آن ها به عنوان سکان دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده بود.

همچنین بر اساس رفتار انتخاباتی مسعود پزشکیان در مناظرات، که دولتش را دولت ملی می نامید؛ دولت چهاردهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سراغ کابینه دولت سیزدهم هم رفت که از کابینه مورد اشاره، نام های سید محمد هاشمی و عزت الله ضرغامی برای تصدی این پست عنوان شدند.

در هفته های گذشته نیز نام سید مجتبی حسینی به عنوان گزینه محتمل آتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می رسید؛ با این حال شنیده های خبرنگار مهر حاکی از این است که صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ - ارشاد اسلامی - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟

آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟