مطالب مرتبط:
احمد میدری: اصلاح طلبان فرزندان انقلاب هستند/ سیاست ما نباید حذف باشد/ با اقدامات سیاسی نمی شود وفاق ملی انجام داد/ من چه در دولت باشم چه نباشم سرباز نظام خواهم بود/ وزرات تعاون مدعی العموم فقرا است/ همسان سازی حقوق بازنشستگان قانون است و باید اجرا شود
مرکز مدیریت حوزه های علمیه شنبه سوم شهریور تعطیل شد
ضرورت مدیریت بالادستی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
آمادگی دانشگاه آزاد بندرگز برای همکاری در فعالیت های فناورانه حوزه شهری
اقدامات لازم برای افزایش طول عمر آسانسور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-19سياسي

اقدامات مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی هدفمند و هوشمند است


شهردار سنندج با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی هدفمند، هوشمند و براساس اولویت بندی است، گفت: اقداماتی که در زمینه مناسب سازی معابر در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای دور ششم انجام گرفته نسبت به گذشته بی سابقه است.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی هدفمند، هوشمند و براساس اولویت بندی است، گفت: اقداماتی که در زمینه مناسب سازی معابر در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای دور ششم انجام گرفته نسبت به گذشته بی سابقه است.

سیدانور رشیدی امروز (29مرداد) در جلسه کمیتە هماهنگی و نظارت بر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در سنندج اظهار کرد: در زمینه مناسب سازی معابر کارهای خوبی در شهر انجام شده البته تا نقطه ایده ال فاصله داریم و این روند قطعا ادامه خواهد داشت.

شهرداری سنندج تصریح کرد: ما معتقد به تحقق شهر دوستدار کودک هستیم، دسترسی مناسب و آسان به فضاهای شهری مانند پارک ها اقدامی در راستای رسیدن به شهر دوستدار کودک است، فضاهای شهری که مختص کودکان است، باید دسترسی آسانی داشته باشد شهری که سطح معابر آن بدون مانع باشد.

وی با بیان اینکه شهر سنندج 5 هزار هکتار مساحت دارد و نمی توان انتظار داشت تمام مشکلات در زمینه مناسب سازی معابر در بازه زمانی کوتاه حل شود، گ


برچسب ها: مناسب سازی - مناسب سازی معابر - اقدامات - مدیریت شهری - مناسب - شهردار - سازی
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی هدفمند و هوشمند است

اقدامات مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی هدفمند و هوشمند است