مطالب مرتبط:
رییس سازمان نظام پزشکی: شارلاتانیسم به اسم طب امثال تبریزیان ها سلامت جامعه را به خطر می اندازند
روند رو به رشد سازمان پزشکی قانونی در یک دهه گذشته
ادارات این استان فردا تعطیل است/ سازمان هواشناسی هشدار داد
جانشین فرمانده فراجا: طرح نور تعطیل بردار نیست/در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم/ تغییر دولت ها خللی در اجرای طرح به وجود نمی آورد
جانشین فرمانده فراجا: طرح نور تعطیل بردار نیست/ تغییر دولت ها خللی در اجرای طرح به وجود نمی آورد/ در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 11:402024-07-24اقتصادي

رییس سازمان پزشکی قانونی: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود


هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بنای قوه قضاییه بر این است که هیچ مجموعه تولیدکننده ای در کشور تعطیل نشود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ، مسجدی با کشاورزان و دامداران استان دیدار کرد و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

در این نشست اتحادیه کشاورزان، دامداران، گلخانه داران، اتاق اصناف به بیان مشکلات حوزه های خود پرداختند و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از نزدیک در جریان معضلات بخش کشاورزی استان قرار گرفت.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در این نشست گفت: بنای قوه قضاییه این است که هیچ مجموعه تولیدکننده ای تعطیل نشود و اگر در معرض تعطیلی قرار دارد به هر قیمتی از ابزار های لازم قانونی استفاده کند تا به تولید خود ادامه دهد و تولیدش متوقف نشود.

مسجدی افزود: دستگاه قضایی در چند سال گذشته رویکرد اساسی به بخش تولید به ویژه کشاورزی و دامداری داشته است.

وی هدف از سفر های استانی را حمایت از بخش های مختلف تولید و تولیدکنندگان دانست و گفت: باید پرونده هایی در حوزه قضایی توسط تولیدکنندگان مکتوب شود تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.


برچسب ها: رییس سازمان پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی کشور - سازمان پزشکی - پزشکی قانونی - رییس سازمان - قانونی
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان پزشکی قانونی: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

رییس سازمان پزشکی قانونی: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود