پرنده مهاجرت روی شانه های پویانمایی ایرانبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-نرگس علینقیان؛ صنعت پویانمایی در ایران نسبت به دهه های پیشین خود توانسته رشد قابل توجهی به دست آورد. - در راه رسیدن پویانمایی ایران به یک صنعت قابل توجه چون سینما، موانع و مسئله هایی وجود دارد که انیماتور ها و استودیو های انیمیشن سازی را از رسیدن به آن باز می دارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-نرگس علینقیان؛ صنعت پویانمایی در ایران نسبت به دهه های پیشین خود توانسته رشد قابل توجهی به دست آورد. به صورتی که پس از سال های دهه 70 که آغاز اوج گیری انیمیشن در ایران می باشد، تا به امروز در عرصه پویانمایی آثار قابل توجهی حتی در تجارت بازار های جهانی تولید شده اند. در سال های اخیر پویانمایی هایی، چون پسر دلفینی که در روسیه نیز اکران شده است معادل حدود 32 میلیارد تومان در گیشه فروش رفته است. این امر و فروش جهانی پویانمایی های دیگر در این سال ها نشان از آن دارد که انیمیشن سازی در ایران می تواند گام به گام به سوی تبدیل شدن به یک صنعت جدی قدم بردارد. لکن در راه رسیدن به این امر موانع جدی نیز بر سر راه انیماتور های ایرانی وجود دارد. موانعی که می تواند راه انیماتور های جوان را به جای استودیو های ایرانی به مرز های مهاجرت باز کند. برچسب ها: پویانمایی - ایران - در ایران - فرهنگ و هنر - خبرگزاری - قابل - انیمیشن |
آخرین اخبار سرویس: |