مطالب مرتبط:
ثبت بارنامه در سامانه جامع تجارت الزامی شد
ثبت بارنامه در سامانه جامع تجارت الزامی شد
طراحی سامانه ای برای توانمند سازی صاحبان مشاغل خرد در قزوین
جزییات برنامه های احمد میدری برای ابر وزارتخانه کارگران/ از تقویت سه جانبه گرایی تا تکمیل بانکهای اطلاعاتی
شورای تحول علوم انسانی برای روزآمدسازی نقشه جامع علمی در حوزه علوم انسانی برنامه ریزی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 20:302024-08-14ورزشي

سامانه جامع اطلاعاتی هیات فوتبال مازندران طراحی شد


رییس هیات فوتبال مازندران به اقدام ویژه این هیات در طراحی سامانه جامع و یکپارچه فوتبال مازندران اشاره کرد و گفت: این سامانه کاملا بومی استان است و حداقل تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/مازندران رییس هیات فوتبال مازندران به اقدام ویژه این هیات در طراحی سامانه جامع و یکپارچه فوتبال مازندران اشاره کرد و گفت: این سامانه کاملا بومی استان است و حداقل تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد.

رحیم درزی خلردی، چهارشنبه، 24 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه فوتبالی مازندران گفت: تا سال آینده تلاش خواهیم کرد تا بخشی از ساختمان در حال ساخت هیات فوتبال مازندران بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: ساختمان هیات فوتبال مازندران در 6 طبقه با 2100 مترمربع دارای بخش های مختلف در حال ساخت است که پیش بینی می کنیم تا سال آینده فاز نخست آن تکمیل و بهره بردای شود.

رییس هیات فوتبال مازندران در بخش دیگری به اقدام ویژه این هیات در طراحی سامانه جامع و یکپارچه فوتبال مازندران اشاره کرد و گفت: این سامانه کاملا بومی مازندران هست و حداقل تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این سامانه اطلاعات همه افرادی که در فوتبال مازندران به عنوان فوتبالیست، ورزشگاه ها، زمین فوتبال، مربیان و دیگر عوامل همکاری دارند بارگذاری خواهد شد و به عنوان یک مرج


برچسب ها: فوتبال مازندران - هیات فوتبال مازندران - مازندران - رییس هیات فوتبال مازندران - هیات فوتبال - فوتبال - رییس هیات فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع اطلاعاتی هیات فوتبال مازندران طراحی شد

سامانه جامع اطلاعاتی هیات فوتبال مازندران طراحی شد