مطالب مرتبط:
دستگیری کلاهبردار حرفه ای پس از 11 سال در بجنورد
کارمند رشوه گیر یکی از بانک های یزد دستگیری شد
دستگیری 4 متخلف شکار و صید در هرمزگان
عکس| دستگیری سه پیرمرد سارق که 88، 70 و 69 ساله هستند
دستگیری 193 شرور و اراذل و اوباش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 14:002024-08-13حوادث

دستگیری کلاهبردار سایت همسر یابی در لرستان


با ارائه مرجوعه های قضایی توسط چند شهروند به پلیس فتا لرستان مبنی بر این که فردی تحت عنوان سایت همسریابی، مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

    سرهنگ حسین سپه وند افزود: فردی ناشناس با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اقدام به فریب کاربران کرده و مبالغی را تحت عنوان معرفی برای ازدواج از آن ها دریافت می کرده است.

  رییس پلیس فتا لرستان اظهار داشت: پس از انجام مراحل قانونی پرونده شاکیان، تحقیقات گسترده ای در این خصوص انجام شده و فرد کلاهبردار مورد شناسایی قرار گرفت.

  سرهنگ سپه وند گفت: کارشناسان ما پس از شناسایی و اخذ دستورات لازم از مرجع قضایی، متهم را طی یک عملیات سریع و غافلگیرانه در مخفیگاه خود در خرم آباد دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

  این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده، اما پس از مواجه شدن با مدارک و ادله کشف شده نسبت به جرم خود اعتراف و اذعان داشت که با این ترفند مبلغ بیش از 5 میلیارد ریال را از تعداد 10 نفر کلاهبرداری کرده است.

    سرهنگ سپه وند اشاره کرد: مجرمان سایبری با سو استفاده از عدم آگاهی کاربران و با ایجاد صفحات متعدد همسریابی که دارای مجوز قانونی نمی باشند قربانیان را فریب داده و از آن ها کلاهبردا


برچسب ها: پلیس فتا - کلاهبردار - رییس پلیس فتا - لرستان - پلیس - رییس پلیس - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار سایت همسر یابی در لرستان

دستگیری کلاهبردار سایت همسر یابی در لرستان