مطالب مرتبط:
ارتقای برنامه های قرآنی اربعین و استمرار طرح «زندگی با آیه ها»
تشریح خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به زائران پیاده روی اربعین
اولین جلسه ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد
حرکت زائران اربعین از استان بوشهر تا کربلا با پای پیاده
مداحی اربعین 1403 جدید دانلود گلچین بهترین نوحه پیاده روی اربعین 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 10:252024-08-04سياسي

تبیین طرح ملی زندگی با آیه ها در پیاده روی اربعین


حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی و هم افزایی مرحله دوم طرح زندگی با آیه ها، گفت: جامعه قرآنی باید از ظرفیت قرآنی طرح زندگی با آیه ها، حداکثر بهره را کسب کند.

حجت الاسلام محمد قمی افزود: در این ایام اگر رشته زندگی با آیه ها حفظ شود می توانیم در ماه مبارک ثمره آن را ببینیم درغیر اینصورت اگر رها شود به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی ادامه داد: بخشی از جامعه قرآنی از نتیجه طرح زندگی با آیه ها ابراز رضایت کردند که این انگیزه ای برای برداشتن گام دوم این طرح شد.

وی با بیان اینکه باید گام دوم طرح زندگی با آیه ها را قدرتمندتر و مستحکم تر از گام نخست آن پیش ببریم، گفت: جامعه قرآنی باید از ظرفیت قرآنی طرح زندگی با آیه ها، حداکثر بهره را کسب کند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از جدی گرفتن این طرح که به صورت جمعی اجرا می شود، ضرر نخواهیم کرد، افزود: این کار هم افزایی جامعه قرآنی را نشان می دهد و مختص سازمان تبلیغات و شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیست.

حجت الاسلام قمی گفت:گام بعدی نباید شبیه به گام قبلی باشد و اگر با هم افزایی همه استادان و مدیران و فضای قرآنی همراه شود، گام دوم را با بهره ای بیشتر به سرانجام خواهیم رساند و از آن بهره بیشتر خواهیم برد.


برچسب ها: رییس سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات - زندگی - جامعه قرآنی - قرآنی - تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تبیین طرح ملی زندگی با آیه ها در پیاده روی اربعین

تبیین طرح ملی زندگی با آیه ها در پیاده روی اربعین