مطالب مرتبط:
ورود سازمان پدافند غیرعامل برای مقابله با پشه آئدس
آمادگی برای مقابله با شیوع احتمالی پشه آئدس در گلستان
مقابله پشه آئدس امنیتی شد! + جزییات
تاکید پدافند غیرعامل کشور بر تقویت زیرساخت ها برای مقابله با پشه آئدس
مقابله با پشه آئدس امنیتی شد +جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 19:502024-08-03پزشكي

برنامه ریزی های لازم برای مقابله با پشه آئدس و تب دنگی در مهران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از برنامه ریزی های لازم برای مقابله با پشه آئدس و تب دنگی در مهران خبر داد.

- ایلام-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از برنامه ریزی های لازم برای مقابله با پشه آئدس و تب دنگی در مهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکونهاد عصر شنبه در جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین در ایلام اظهار کرد: پرسنل و شیفت حضور آن ها در پایانه مرزی مهران مشخص شده است، گندزداها و کیت های آزمایشگاهی نیاز است که با توجه به مشکلات مالی خریداری شود و همچنین آمادگی های لازم برای مقابله با التور نیز وجود دارد.

وی بیان کرد جلسات متعددی با آبفا و شهرداری مهران داشته باشیم و همچنین برنامه ریزی های لازم نیز برای مقابله با پشه آئدس و تب دنگی انجام شده است.

معصومه طهماسبی مدیر درمان دانشگاه نیز در این نشست، بیان داشت: بخش های فراظرفیت در سه بیمارستان رازی، امام خمینی (ره) ایلام و امام حسین (ع) مهران راه اندازی شده اما فعلاً تعداد نیروها کافی نیست و باید به صورت اساسی و قبل اربعین این مسئله حل شود و همچنین آمبولانس های بیمارستان ها باید در سریع ترین زمان ممکن تجهیز شود که مشکلی پیش نیاید.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - برنامه ریزی - دانشگاه علوم پزشکی - مقابله - تب دنگی - مهران - کمیته بهداشت و درمان اربعین
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های لازم برای مقابله با پشه آئدس و تب دنگی در مهران

برنامه ریزی های لازم برای مقابله با پشه آئدس و تب دنگی در مهران