مطالب مرتبط:
هشدار پلیس فتا درباره آگهی های استخدامی جعلی
هشدار پلیس فتا درباره آگهی های جعلی استخدام
هشدار پلیس فتا درباره آگهی های جعلی استخدام
هشدار پلیس فتا درباره آگهی های جعلی استخدام
استخر شنا در یاسوج قربانی گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 14:552024-07-23حوادث

پیامک های جعلی همچنان قربانی می گیرد


فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از هفت فقره فیشینگ و خالی کردن حساب شهروندان با شیوه ارسال پیامک جعلی ابلاغیه قضایی و دریافت خدمات کمک معیشتی خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ شهرام طولابی نژاد گفت: در پی ارجاع 7 فقره کلاهبرداری اینترنتی به پلیس فتا اردکان، رسیدگی به این پرونده با فوریت در دستورکار ماموران قرار گرفت.

  وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که مال باختگان پس از دریافت پیامکی با عنوان اینکه از شما شکایتی در مراجع قضایی ثبت شده است، برای مشاهده وارد لینک زیر شوید یا برای دریافت خدمات کمک معیشتی وارد لینک زیر شوید به درگاه جعلی کلاهبرداران وارد و اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و بلافاصله مبالغی از حسابشان برداشت شده است.

  فرمانده انتظامی اردکان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع، ضمن هماهنگی قضایی، با انجام اقدامات فنی و پلیسی و کار شبانه روزی موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به توقیف کل وجوه کلاهبرداری شده اقدام و به حساب مالباختگان برگردانند.

  طولابی نژاد با بیان اینکه میزان کلاهبرداری یک میلیارد و 600 میلیون ریال است، به کاربران اینترنتی توصیه کرد که قبل از وارد شدن به لینک های آلوده به منبع ارسال کننده پیام توجه کافی کرده و کلیه پیام های ارسا


برچسب ها: فرمانده انتظامی - فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی اردکان - کمک معیشتی - کلاهبرداری اینترنتی - اردکان - خبرگزاری صدا و سیما
آخرین اخبار سرویس:

پیامک های جعلی همچنان قربانی می گیرد

پیامک های جعلی همچنان قربانی می گیرد