مطالب مرتبط:
مخالف وزیر پیشنهادی : قول می دهید تابستان سال آینده قطعی برق نداشته باشیم؟ موافق وزیر پیشنهادی : آقای علی آبادی برای حل مشکلات اطمینان لازم را می دهد + فیلم
شریعتی: «علی آبادی» هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت دارد
روز آخر بررسی صلاحیت ها/ مخالفان علی آبادی از بحران آب و برق گفتند
هاشمی نیا: «علی آبادی» برای رفع ناترازی برق برنامه دارد
لک علی آبادی: «علی آبادی» می تواند تحولاتی در حوزه آب و برق ایجاد کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 09:452024-08-21سياسي

علی آبادی: به اجرای قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم


در صورت تایید نمایندگان مجلس مصمم هستم اهداف تعیین شده در برنامه هفتم و قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق را اجرایی کنم.

- وزیر پیشنهادی نیرو گفت: در صورت تایید نمایندگان مجلس مصمم هستم اهداف تعیین شده در برنامه هفتم و قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق را اجرایی کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه نوبت صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت خود در اظهاراتی با اشاره به مواجهه کشور با ناترازی برق و آب گفت: ناترازی آب و برق معضل امروز وزارت نیرو است و تامین مطمئن آن بر عهده وزیر نیرو است؛ اگرچه گرما و تغییرات اقلیمی تاثیرگذار است اما مشکلات فراتر از موضوع گرماست و برطرف کردن کمبودها در این حوزه امر پیچیده و چند وجهی است و این امر چند وجهی نیازمند همدلی در سطح حاکمیت و همراهی در سطح قوا به ویژه مجلس است.

وی با بیان اینکه متعهد به مردم شریف ایران و آرمان های امام، رهبری و قوانین هستم و قول می دهم که در کمال صدق و شفافیت مسیر را با نمایندگان مجلس طی کنم ، عنوان کرد: برآوردهای کارشناسی نشان می دهد که در حوزه برق ناترازی در سال جاری به بیش از 18 هزار مگاوات می رسد؛ این ناترازی ریشه در اقتصاد ناکارآمد برق دارد که جذابیت اقتصادی این صنعت را از بین برده است و موجب مصرف خارج از ا


برچسب ها: مانع زدایی - نمایندگان مجلس - وزیر پیشنهادی - صنعت برق - برنامه - نمایندگان - علی آبادی
آخرین اخبار سرویس:

علی آبادی: به اجرای قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم

علی آبادی: به اجرای قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم