عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی، چالش اصلی حوزه تبلیغ کشورچالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور، عدم ارتباط موثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی معاون استان های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در دوره فعلی مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی بر خلاف گذشته که تبلیغ عموما معطوف به قشر روحانیت و در نهایت هیئات مذهبی بود، استفاده از ظرفیت های مختلف رسانه ای مورد توجه جدی است؛ چرا که چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط موثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است. حجت الاسلام مصطفی حریزاوی سه شنبه در نشست کنش گران فضای مجازی آذربایجان شرقی در خصوص رویکرد اصلی بنیاد سپهر اظهار داشت: استفاده از یک منبع و محدود شدن به یک فضا برای اثرگذاری در فضای رسانه ای و مجازی و کنشگری این حوزه رویکردی شکست خورده است و این یکی از مهمترین آسیب های فضای رسانه ای ماست؛ در حالی که برای مثال شاید شبکه مجازی بی بی سی اثرگذارتر از شبکه ماهواره ای این بنگاه خبری است و همین اهمیت استفاده از ظرفیت های مختلف حوزه رسانه دلیل اصلی ایجاد بنیاد رسانه ای سپهر در ذیل سازمان تبلیغات اسلامی است. وی ادامه داد: حرکت های رسانه ای گاهی از بستر های میدانی همچون ماجرای مرگ مهسا امینی شکل می گیرد و گاه محصولاتی، چون سلام فرمانده، برنامه برچسب ها: تبلیغ - سازمان تبلیغات اسلامی - تبلیغات اسلامی - آذربایجان شرقی - سازمان تبلیغات - ظرفیت - تبلیغی |
آخرین اخبار سرویس: |