مطالب مرتبط:
عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی؛ چالش اصلی حوزه تبلیغ کشور
جهانگیر: پرونده «دوج کوین» مختومه نشده/ پیگیری ها برای استرداد متهم اصلی به داخل کشور ادامه دارد
تصویب طرح تحول تبلیغ حوزه در قم
پرونده «دوج کوین» مختومه نشده/ پیگیری ها برای استرداد متهم اصلی به داخل کشور ادامه دارد+فیلم
بانک مسکن پشتیبان اصلی تولید مسکن در کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 17:152024-07-23سياسي

عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی، چالش اصلی حوزه تبلیغ کشور


چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور، عدم ارتباط موثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی معاون استان های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در دوره فعلی مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی بر خلاف گذشته که تبلیغ عموما معطوف به قشر روحانیت و در نهایت هیئات مذهبی بود، استفاده از ظرفیت های مختلف رسانه ای مورد توجه جدی است؛ چرا که چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط موثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است.

حجت الاسلام مصطفی حریزاوی سه شنبه در نشست کنش گران فضای مجازی آذربایجان شرقی در خصوص رویکرد اصلی بنیاد سپهر اظهار داشت: استفاده از یک منبع و محدود شدن به یک فضا برای اثرگذاری در فضای رسانه ای و مجازی و کنشگری این حوزه رویکردی شکست خورده است و این یکی از مهمترین آسیب های فضای رسانه ای ماست؛ در حالی که برای مثال شاید شبکه مجازی بی بی سی اثرگذارتر از شبکه ماهواره ای این بنگاه خبری است و همین اهمیت استفاده از ظرفیت های مختلف حوزه رسانه دلیل اصلی ایجاد بنیاد رسانه ای سپهر در ذیل سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: حرکت های رسانه ای گاهی از بستر های میدانی همچون ماجرای مرگ مهسا امینی شکل می گیرد و گاه محصولاتی، چون سلام فرمانده، برنامه


برچسب ها: تبلیغ - سازمان تبلیغات اسلامی - تبلیغات اسلامی - آذربایجان شرقی - سازمان تبلیغات - ظرفیت - تبلیغی
آخرین اخبار سرویس:

عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی، چالش اصلی حوزه تبلیغ کشور

عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی، چالش اصلی حوزه تبلیغ کشور