مطالب مرتبط:
آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر
آمادگی حرم رضوی برای میزبانی از زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر
ویژه برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در دهه سوم محرم اعلام شد
آمادگی آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات به زائران اربعین در داخل و خارج مرزها
فرماندار: موکب های مهریز آماده میزبانی از زائران خارجی در اربعین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 10:252024-07-28سياسي

حرم رضوی آماده میزبانی از زائران پیاده روی دهه پایانی ماه صفر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا خوراکیان مدیر عالی حرم مطهر رضوی در راستای خدمات رسانی شایسته به زائران پیاده حضرت رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر با اشاره به اجرای طرح مشترک «قدم به قدم» در دهه پایانی ماه صفر به ویژه در ایام شهادت حضرت رضا (ع) اظهار کرد: - مدیر عالی حرم مطهر رضوی از آمادگی حرم رضوی برای میزبانی از زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا خوراکیان مدیر عالی حرم مطهر رضوی در راستای خدمات رسانی شایسته به زائران پیاده حضرت رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر با اشاره به اجرای طرح مشترک قدم به قدم در دهه پایانی ماه صفر به ویژه در ایام شهادت حضرت رضا (ع) اظهار کرد: در قالب این طرح 3 هزار نفر از داوطلبین جوان هلال احمر دختر و پسر از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که این خدمتگزاران به زائران ارائه خواهند کرد بحث خدمات ویلچر به زائران کم توان جسمی، سالمندان و معلولین در خیابان های منتهی به حرم مطهر خواهد بود.

خوراکیان اضافه کرد: علاوه بر این جمعیت هلال احمر در کنار سایر خادمین حرم مطهر رضوی در بحث امداد و نجات در مکان های مختلف حرم همچون بست ها، رواق ها و رینگ ها مستقر خواهند شد و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.


برچسب ها: مدیر عالی حرم مطهر رضوی - زائران پیاده - میزبانی از زائران پیاده - ماه صفر - حرم مطهر رضوی - میزبانی از زائران - زائران
آخرین اخبار سرویس:

حرم رضوی آماده میزبانی از زائران پیاده روی دهه پایانی ماه صفر است

حرم رضوی آماده میزبانی از زائران پیاده روی دهه پایانی ماه صفر است