مطالب مرتبط:
مشاور سازمان جنگل ها: رفع نقص قانونی تفاوت دستمزد زنان در دست پیگیری است
ستاد امر به معروف چهارمحال و بختیاری 100 پرونده مطالبات مردمی را دست پیگیری دارد
علت تفاوت قیمت موبایل در فروشگاه های آنلاین با بازار
عکس دیده نشده از مسعود پزشکیان و معاونش اسلحه به دست + ببینید
تفاوت مرگ آگاهی مدرن و دینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 14:052024-08-05سياسي

تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان در دست پیگیری است


مشاور امور بانوان رییس سازمان جنگل ها و مراتع با اشاره به تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان در این سازمان، گفت: این موضوع با طرح در مجلس در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه مهدوی ظهر دوشنبه در همایش تقدیر از جنگل بانان بانوی استان سمنان به میزبانی پارک جنگلی و نهالستان سمنان، درباره تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان شاغل در منابع طبیعی و سازمان جنگل ها، تاکید کرد: تلاش داریم که این این نقص را از طریق طرح در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دریافتی دستمزد مردان و زنان شاغل اولاً منشأ قانونی دارد در نتیجه باید از مجلس پیگیری و تغییر کند و در ثانی مختص به سازمان جنگل ها هم نیست، افزود: معاون امور بانوان کابینه سیزدهم به این بحث ورود جدی داشته و موضوع را در مجلس نیز دنبال کرده است.

مشاور امور بانوان رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه 22 درصد از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در کل کشور بانوان هستند، تاکید کرد: بانوان نقش ها و پست های کلیدی و مهمی را در بسیاری استان های کشور دارند که نشان از توانمندی بانوان دارد.

مهدوی با بیان اینکه در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی مجموعاً 14 هزار کارمند زن مشغول به کار هستند، تاکید کرد: یک هزار نفر از این بانوان سرپرست خانواده بوده و با تلاش فراوان سعی دار


برچسب ها: سازمان جنگل ها - رییس سازمان جنگل ها - مشاور امور بانوان - امور بانوان - سازمان - دریافتی - رییس سازمان جنگل ها و مراتع
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان در دست پیگیری است

تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان در دست پیگیری است