مطالب مرتبط:
29 هزار متر مربع از معابر شهر گرمی مغان آسفالت شد
آسفالت بیش از 450 هزار مترمربع از معابر اهواز
آسفالت معابر روستایی شهرستان آشتیان
توزیع هزار و 500 تن آسفالت در بلوار فارابی جنوبی
تلاش استقلال برای میزبانی در یک شهر دیگر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-12اقتصادي

آسفالت 29 هزار مترمربع از معابر شهر گرمی


و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرمی، رسول حسن زاده روز اظهار کرد: از اول سال 1403 تاکنون سه هزار و 800 تن آسفالت به صورت مکانیزه برای 23 هزار متر مربع از معابر شهری استفاده شده است.

وی افزود: برای این حجم عملیات آسفالت ریزی در مناطق مختلف شهر گرمی به طور کلی 130 میلیارد ریال از ناحیه شهرداری هزینه شده و یک هزار تن آسفالت نیز به صورت دستی و غیرمکانیزه برای 6 هزار متر مربع از خیابان ها و کوچه های شهر استفاده شده و هزینه این طرح نیز 30 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در استمرار توسعه خدمات شهری شهرداری گرمی برای شهروندان 470 متر در شهرک ولیعصر (عج) ، 600 متر در خیابان رفسنجانی محله شهریار ، 270 متر در محوطه و محدوده مسجد امام حسین (ع) و 150 متر در خیابان 22 بهمن شمالی جدول گذاری شده است.

شهردار گرمی تصریح کرد: خدمات عمران شهری شهرداری فقط به آسفالت و جدول گذاری ختم نمی شود بلکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای جمع آوری و هدایت آب های سطحی حدود سه کیلومتر آب رو در محلات مختلف شهر احداث شده است.

حسن زاده اعتبار هزینه شده برای این عملیات عمرانی را بالغ بر 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در محله های جوادیه و اسلام آباد نیز برای مقابله با طغیان رودخانه در فصول پربارش، 300 متر دیوار سیل بند دوطرفه با صرف 45 میلیارد ریال احداث شده است.


برچسب ها: آسفالت - شهرداری - هزار - گرمی - خیابان - شهری - متر مربع
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 29 هزار مترمربع از معابر شهر گرمی

آسفالت 29 هزار مترمربع از معابر شهر گرمی