مطالب مرتبط:
بهترین جایگزین مهدی قایدی با استقلال قرارداد بست
استوری جنجالی امیر امارات برای سردار آزمون + عکس
استوری جنجالی امیر امارات برای سردار آزمون + عکس
نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز پیگیری شد
استوری جنجالی امیر امارات برای سردار آزمون + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-20اقتصادي

آزمون AIC بهترین جایگزین برای آزمون آیلتس


آزمون AIC یک جایگزین رایگان و معتبر برای آزمون های بین المللی زبان معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی آزمون AIC یک جایگزین رایگان و معتبر برای آزمون های بین المللی زبان معرفی شده است.

سختی های آزمون های آیلتس و تافل برای دانشجویان برای بسیاری از دانشجویان ایرانی، شرکت در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل با مشکلات متعددی همراه است.

از جمله این مشکلات می توان به هزینه های بالای ثبت نام، نیاز به سفر به کشورهای همسایه برای شرکت در آزمون، و محدودیت در تعداد مراکز برگزاری اشاره کرد.

این مسائل نه تنها هزینه های مالی زیادی را به دانشجویان تحمیل می کند، بلکه به دلیل محدودیت های زمانی و نیاز به آمادگی گسترده، فشار زیادی را نیز بر آن ها وارد می سازد.

آزمونAIC، راهکاری جدید برای دانشجویان ایرانی آزمون AIC به عنوان یک راهکار جدید و مؤثر، توانسته است این مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهد.

این آزمون که به صورت رایگان در تهران برگزار می شود، تمامی چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی شامل خواندن(reading) ، نوشتن(writing) ، شنیدن(listening) و صحبت کردن(speaking) را ارزیابی می کند.

ساختار آزمون AIC شباهت زیادی به آزمون آیلتس دارد، اما بدون هزینه های سنگین و محدودیت های جغرافیایی، یعنی شما می توانید در ایران بدون هزینه، یعنی رایگان در این آزمون شرکت کنید.


برچسب ها: آزمون - آزمون های بین المللی زبان - آزمون های بین المللی - دانشجویان - دانشجویان ایرانی - جایگزین - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

آزمون AIC بهترین جایگزین برای آزمون آیلتس

آزمون AIC بهترین جایگزین برای آزمون آیلتس