مطالب مرتبط:
«ایمان» و «وجدان» از بایسته های کار خبرنگاران است
خبرنگاران دارای رسالت درونی هستند
200 گیگابایت اینترنت هدیه رایتل برای خبرنگاران
200 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل برای خبرنگاران
200 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل برای خبرنگاران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 12:052024-08-12سياسي

ایمان و وجدان از بایسته های کار خبرنگاران است


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: «ایمان» و «وجدان» دو بایسته کار خبرنگاران است که خوشبختانه این رویکرد را در فعالان این عرصه در استان مشاهده می کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ایمان و وجدان دو بایسته کار خبرنگاران است که خوشبختانه این رویکرد را در فعالان این عرصه در استان مشاهده می کنیم.

سردار علی محمد اکبری 22 مردادماه در همایش مدار امید ویژه تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای خدمت و شهید اسماعیل هنیه، با اشاره به اینکه روایت گری انسان های باوجدان باعث ماندگاری معارف اهل بیت(ع) شد، اظهار کرد: اگر مجاهدت و فداکاری حضرت زینب(س) نبود، حماسه کربلا و مکتب عاشورا تا امروز ماندگار نمی شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تکرار صحنه های جانسوز کربلا در فلسطین و غزه هستیم، ادامه داد: این صحنه ها در غزه به دو گونه روایت و مخابره می شود، نخست روایت خبرنگاران با وجدان است که در صحنه حضور دارند و روایت درست را مخابره می کنند، گروه دوم اما خبرنگارانی هستند که واقعیت ها را به صورت وارونه روایت می کنند.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - خبرنگاران - چهارمحال - بختیاری - فرمانده سپاه - سردار علی محمد اکبری - تجلیل از خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و وجدان از بایسته های کار خبرنگاران است

ایمان و وجدان از بایسته های کار خبرنگاران است