مطالب مرتبط:
قالیباف در دیدار رییس مجلس مالزی چه گفت؟
جزییات دیدار قالیباف با رییس مجلس مالزی
جزییات دیدار قالیباف با رییس مجلس مالزی
جزییات دیدار قالیباف با رییس مجلس مالزی
دیدار رییس مجلس سریلانکا با قالیباف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 10:052024-07-30سياسي

دیدار رییس مجلس مالزی با آقای پزشکیان


رییس مجلس مالزی در دیدار با رییس جمهور کشورمان ضمن تبریک مجدد وب به عنوان رییس جمهور ملت ایران، بر علاقمندی کشورش برای توسعه و تقویت روابط به نفع دو کشور، بلکه امت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مسعود پزشکیان رییس جمهور کشورمان شامگاه دوشنبه در دیدار با داتو جوهرین عبدل رییس مجلس مالزی، روابط ایران و مالزی را دوستانه و برادرانه توصیف کرد و گفت : ما قصد داریم در دوره جدید و با اراده مسئولان عالی دو کشور این روابط را مستحکم تر، قوی تر و موثرتر کرده و با ترسیم چشم انداز آینده روابط در مسیر اجرای اهداف مورد نظر به نفع دو کشور و دو ملت گام برداریم.

رییس جمهور همچنین بر علاقمندی تهران برای تقویت روابط با کوالالامپور در بخش های مختلف تجاری، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری بر پایه اشتراکات فرهنگی و دینی میان دو ملت تاکید کرد.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنان خود وقایع تلخ و تأسف بار غزه را مصداق بارز نسل کشی از سوی رژیم آپارتاید صهیونیستی عنوان کرد و با قدردانی از مواضع قاطع مالزی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خواستار وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی برای جلوگیری و توقف این جنایات شد.

داتو جوهرین عبدل رییس مجلس مالزی نیز در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتخاب و انتصاب دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور ملت ایران با بیان


برچسب ها: رییس جمهور - رییس - رییس مجلس - روابط - کشور - تقویت روابط - پزشکیان
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مجلس مالزی با آقای پزشکیان

دیدار رییس مجلس مالزی با آقای پزشکیان