مطالب مرتبط:
آب سدهای استان سمنان کاهش یافت
کمینه و بیشینه دمایی دهم مرداد در استان سمنان
انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 9 نفر دستگیر شدند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران:مواضع رییس جمهور درباره فلسطین مایه مباهات است
کاهش ذخیره سالانه سدهای استان سمنان با تداوم خشکسالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 16:352024-07-31دانش

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان نشان سرو گرفت


محسن نظری رییس پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان یکی از روسای برتر پارک های علم و فناوری کشور معرفی شد و نشان سرو گرفت به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ،️  ️ هم زمان با اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، دومین دوره اعطای نشان سرو نیز برگزار شد و این نشان به 15 نفر از رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور اهدا شد که محسن نظری رییس پارک علم و فناوری استان سمنان نیز به عنوان رییس برتر در این جمع قرار گرفت و نشان سرو دریافت کرد.

این انتخاب با بررسی دقیق شاخص های دهگانه توسط مرکز نظارت و ارزیابی و کنترل کیفیت وزارت عتف و ازبین بیش از 109 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور، صورت پذیرفته است.

جامعیت، عملکرد مبتنی بر شایستگی، مدیریت نوآورانه، مدیریت سرمایه انسانی، ثروت آفرینی دانش محور و فعالیت های توسعه ای و ارزیابی های چندگانه وزارت عتف، ملاک این انتخاب بوده است.

در بین پارک های علم و فناوری کشور، پارک علم و فناوری استان سمنان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان دو مجموعه پیشرو، این نشان ملی را دریافت کردند.


برچسب ها: پارک علم و فناوری استان - علم و فناوری - پارک علم و فناوری - پارک های علم و فناوری - رییس پارک علم - استان سمنان - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان نشان سرو گرفت

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان نشان سرو گرفت