مطالب مرتبط:
کشف 75 میلیارد کالای قاچاق در یزد 
دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت/کشف 40 میلیاردی لوازم التحریر قاچاق
کشف 75 میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد 
کشف 930 میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
کشف محموله قاچاق میلیاردی درکرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 20:552024-07-29حوادث

کشف کالای میلیاردی قاچاق در شهرستان لردگان


فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از کشف پنج محموله کالای قاچاق توسط مامورین پلیس آگاهی شهرستان لردگان و فرماندهی انتظامی بخش فلارد به ارزش تقریبی بیست و هفت میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از کشف پنج محموله کالای قاچاق توسط مامورین پلیس آگاهی شهرستان لردگان و فرماندهی انتظامی بخش فلارد به ارزش تقریبی بیست و هفت میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر انتظامی نیا در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش فلارد قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان، از پنج دستگاه خودروی سواری موسوم به شوتی در چند عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پلیس، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها تعداد 158 عدد کالای خارجی شامل جاروبرقی، قهوه ساز، سرخ کن و سشوار و 500 عدد عینک و 124 عدد کیف و قاچاق بدون اسناد مثبته گمرکی جمعا به ارزش تقریبی 27 میلیارد ریال کشف و


برچسب ها: شهرستان لردگان - شهرستان - فرماندهی انتظامی - محورهای مواصلاتی - فرمانده انتظامی شهرستان - انتظامی - لردگان
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای میلیاردی قاچاق در شهرستان لردگان

کشف کالای میلیاردی قاچاق در شهرستان لردگان