مطالب مرتبط:
اصحاب رسانه در تبیین ارزش ها ورود جدی تری داشته باشند
اثرگذاری همراهی اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور
اصحاب رسانه نقش بسزایی در جهاد تبیین بر عهده دارند
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن انقلاب است
عضو شورای اسلامی مشهد: هم افزایی رسانه و شورا در توسعه این کلانشهر ضروری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-08سياسي

اصحاب رسانه برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب رسانه استان با تاسی به فرهنگ عاشورا، زینبی وار در تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

- تبریز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب رسانه استان با تاسی به فرهنگ عاشورا، زینبی وار در تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسین بلاغی شامگاه چهار شنبه در دیدار اصحاب رسانه با امام جمعه تبریز گفت: برای حمایت از رسانه، 180 میلیارد ریال آگهی به روزنامه های استان پرداخت می شود.

بلاغی ادامه داد: سه تشکل خانه مطبوعات، انجمن صنفی و سرپرستان روزنامه ها به همراه بسیج رسانه تشکل های رسانه فعال استان هستند و اصحاب رسانه استان با تاسی به فرهنگ عاشورا، زینبی وار در تبیین اهداف عاشورا تلاش می کنند.

وی گفت: جریان رسانه استان در بزنگاه تاریخی و روزهای حساس ایران مقتدر، در انتخابات و در جریان غزه و شهدای خدمت پای کار بودند و یکی از ارکان شور انتخاباتی همین رسانه ها هستند.

وی بیان کرد: پس از تهران که 6 هزار رسانه دارد آذربایجان شرقی با 570 رسانه در رتبه دوم است که 11 رسانه جزو برترهای کشوری هستند.


برچسب ها: اصحاب رسانه - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - رسانه - انقلاب اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استان
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند

اصحاب رسانه برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند