مطالب مرتبط:
شهادت و ترور فرمانده بزرگ، رییس دفتر سیاسی حماس، استاد اسماعیل هنیه را تسلیت عرض میکنم/ هدف دشمن در حادثه شب سه شنبه ترور فرمانده بزرگ ما، سیدمحسن بود+فیلم
نماینده ولی فقیه در عراق: ترور اسماعیل هنیه، نقض آشکار تمامی موازین انسانی، اخلاقی و سیاسی و میثاق های بین المللی است
حماس و جهاد: جنایت ترور هنیه و فؤاد شکر بی پاسخ نخواهد ماند
حماس و جهاد: ترور هنیه و فؤاد شکر بی پاسخ نخواهد ماند
حماس و جهاد: ترور اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقاومت را تضعیف نخواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-02سياسي

ابراز تاسف نماینده حماس از برخی اظهارنظر ها درباره ترور هنیه


خالد قدومی نماینده حماس در ایران برخی اظهار نظر های رسانه ای را نسنجیده، منفعلانه، غیر اخلاقی و غیر تخصصی و دستاویزی برای دشمن صهیونیستی علیه مقاومت دانست.

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران در واکنش به برخی اظهارنظر های مطرح در رسانه ها درباره قصور امنیتی و حفاظتی هیات این جنبش، با ابراز تاسف از این نوع اظهانظرها، آن را غیر علمی، غیر اخلاقی و مایه تعجب دانست.

  وی گفت: همچنان که مسئولان ذی ربط به ما اطلاع داده اند، هنوز تیم های فنی ایرانی در حال انجام تحقیقات هستند و نظر تحلیلی آنها بر خلاف آن چیزی است که برخی کارشناسان در تلویزیون مطرح کرده اند .

قدومی همچین از این افراد خواست که شتاب زده برخورد نکنند چون ممکن است چنین اظهاراتی به اشتباه به عنوان رفع مسئولیت تفسیر شود و خوارک تبلیغاتی برای دشمن فراهم کند؛ در حالی که مقام معظم رهبری (حفظه الله) با تاثر شدید از حمله به مهمان عزیز سخن گفته و رییس جمهور شریف و شجاع ایران (حفظه الله) نیز احساس مسئولیت سنگینی می کنند؛ چرا که این اتفاق در کشور ایران رخ داده و امنیت ملی و تمامیت ارضی و حیثیت و اعتبار ایران نیز هدف این اقدام تروریستی بوده است .


برچسب ها: نماینده حماس - جنبش مقاومت اسلامی حماس - نماینده - نماینده حماس در ایران - خالد قدومی - غیر اخلاقی - مرکز اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف نماینده حماس از برخی اظهارنظر ها درباره ترور هنیه

ابراز تاسف نماینده حماس از برخی اظهارنظر ها درباره ترور هنیه