مطالب مرتبط:
روایت علی باقری از رایزنی تلفنی خود با وزیر خارجه چین
گفت وگوی علی باقری با وزیر خارجه چین درباره وقایع غزه
اهمیت تقویت رایزنی میان مصر و ترکیه درباره پرونده لیبی
وزیر دفاع ترکیه برای خروج نظامیانش از سوریه شرط و شروط گذاشت
وزیر دفاع ترکیه برای خروج نظامیانش از سوریه شرط و شروط گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 19:052024-08-12بين الملل

محورهای رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «آنتونی بلینکن» با محوریت غزه


وزیر امور خارجه ترکیه در گفتگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود بر لزوم اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای دستیابی به آتش بس دائمی در غزه تاکید کرد.

- محورهای رایزنی وزیر خارجه ترکیه با آنتونی بلینکن با محوریت غزه وزیر امور خارجه ترکیه در گفتگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود بر لزوم اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای دستیابی به آتش بس دائمی در غزه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه امروز دوشنبه طی گفتگوی تلفنی با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود بر لزوم اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای دستیابی به برقراری آتش بس پایدار در غزه تاکید کرد.

اونجو کچه لی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که این مکالمه تلفنی به درخواست آنتونی بلینکن انجام شده است.

بر این اساس، طرفین در گفتگوی تلفنی روند به اصطلاح مذاکره میان اشغالگران قدس و حماس و همچنین تنش های فزاینده در منطقه را بررسی کردند.

فیدان اعلام کرد که ترور شهید اسماعیل هنیه، رییس پیشین دفتر سیاسی حماس و تداوم کشتار فلسطینیان بار دیگر نشان داد که صهیونیست ها تمایلی ندارند با حماس آتش بس کند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه ترکیه - آنتونی بلینکن - وزیر امور خارجه - رژیم صهیونیستی - امور خارجه - گفتگوی تلفنی - وزیر خارجه ترکیه
آخرین اخبار سرویس:

محورهای رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «آنتونی بلینکن» با محوریت غزه

محورهای رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «آنتونی بلینکن» با محوریت غزه