مطالب مرتبط:
تجلیل از برگزیدگان جشنواره و رویداد جایزه جوانی جمعیت
توسعه روستا از مسیر اجرای قانون جوانی جمعیت می گذرد
آغاز به کار نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه)
حضور بیمه البرز در نمایشگاه صنعت مالی
حضور فعال بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنعت مالی ( بورس،بانک و بیمه)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-10پزشكي

بیمه سلامت حامی جوانی جمعیت


، مهرداد سفیدگران با حضور در خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت روز خبرنگار گفت: با هدف حمایت از قانون جوانی جمعیت هزینه های درمانی از جمله انتقال جنین فیرزشده، القاح آزمایشگاهی و خدمات icsi در مراکز دولتی با 90 درصد پوشش بیمه ای ودر مراکز خصوصی با 70 درصد پوشش بیمه ای انجام می شود.

وی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت با 144 مرکز درمان ناباروری در کشور طرف قرارداد است و بیمه شدگان ما می توانند از مزایای پوشش بیمه ای در حین دریافت خدمت از این مراکز، بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیمه سلامت یکی از گسترده ترین شبکه های پوشش بیمه ای در استان را در اختیار دارد و برای افزایش بیشتر خدمات، آماده همکاری با سایر صندوق های بیمه ای در استان است.

سفید گران بیان کرد: بیمه سلامت با مراکز مختلف درمانی دولتی، نیمه دولتی و خصوصی قرارداد دارد و افراد زیر پوشش خود را حمایت می کند.

وی به گستردگی بیمه سلامت در استان اشاره کرد و گفت: ترکیبی از گروه های مختلف جامعه که شامل 733 هزار و 576 نفر می شود در خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

بیشترین جمعیت زیر پوشش زیر مجموعه بیمه سلامت در استان شامل روستاییان عشایر و ساکنان شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت می شود که 449 هزار و 577 نفر در آن عضویت دارند و فارغ از دهک بندی های ا


برچسب ها: بیمه سلامت - بیمه - پوشش بیمه ای - بیمه ای - سلامت - مراکز - پوشش
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت حامی جوانی جمعیت

بیمه سلامت حامی جوانی جمعیت