مطالب مرتبط:
موسویان، دیپلمات ارشد سابق: از 41 توصیه FATF، فقط دو مورد را اجرا نکرده اند؛ یکی CFT و دیگر پالرمو / طبق ماده 4 CFT تعیین مصادیق تروریسم، بر عهده دولت ها است؛ گروه های تروریستی تعیین شده توسط شورای امنیت هم القاعده و داعش هستند که دشمن خونین ایران هستند / حزب الله توسط سازمان ملل بعنوان گروه
پیگیری سازمان بورس برای اجرای ماده 48 قانون برنامه هفتم توسعه
تعهدات شهرداری دهدشت اجرایی نشد/ اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی
دبیرکل سازمان ملل: اهمیت آتش بس المپیک را به جهان یادآوری کنیم
سفیر روسیه در سازمان ملل: طرح بایدن مانع آتش بس در غزه می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 11:102024-07-27سياسي

ضرورت اجرای تعهدات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران


به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی گفت: با توجه به اینکه ما یک کشور وسیع هستیم و با چندین کشور همسایگی داریم؛ یکی از اقداماتی که باید انجام دهیم تقویت مرز هاست.

در چند سال اخیر بر اساس اصل رأفت اسلامی؛ شاهد ورود خیل عظیمی از مهاجران از برخی کشور ها به کشورمان بودیم؛ این موضوع از این منظر که بتوانیم از جمعیت مظلومی دفاع کنیم، می تواند کار خداپسندانه ای باشد، اما از نظر امنیتی، اجتماعی و فرهنگی می تواند مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد کند.

وی افزود: علی رغم ساز وکار های قانونی که وجود دارد، شاهد حضور تعداد قابل توجهی از اتباع خارجی به صورت غیررسمی در کشور هستیم که آرایش جمعیتی ما را به هم زده است.

الان در برخی استان های کشور، به ویژه در استان های شرقی، تعداد قابل توجهی از دانش آموزان مهاجر سربار آموزش و پرورش ما شده اند.

نماینده میانه و ترکمانچای در مجلس گفت: ما بار ها تأکید کردیم که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل باید برای تأمین هزینه تحصیلی مهاجران و همچنین هزینه استقرار اتباع خارجی پای کار بیاید و نقش و وظیفه خود در این موضوع را به درستی انجام دهد که متأسفانه انجام نشده است؛ بنابراین مسئله مهاجران یک تحمیل اضافی برای کشور ما شده است.


برچسب ها: کشور - کمیساریای عالی پناهندگان - مهدی اسماعیلی - آموزش و پرورش - مشکلات عدیده - اتباع خارجی - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای تعهدات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران

ضرورت اجرای تعهدات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران