مطالب مرتبط:
سخنگوی وزارت خارجه: درخواست خویشتن داری از ایران در رابطه با اقدام متقابل علیه اسراییل غیرمنطقی است / درباره ضرورت آتش بس در غزه تردیدی وجود ندارد / حماس اعلام کرده اسراییل شروط جدیدی در مذاکرات مطرح کرده؛ حالا توپ در میدان آمریکا است؛ باید دید به دنبال آتش بس است یا همچنان به دنبال
لاپید : نتانیاهو به دنبال شکست مذاکرات و توافق با حماس است
جلسه رای اعتماد عراقچی بیشتر شبیه محاکمه برجام بود/ عراقچی رای می آورد/ تمام میز های وزرات خارجه باید برنامه خود برای کاهش تنش را اعلام کنند
آحارونوت: ساختار سیاسی اسراییل به دلیل مذاکرات تبادل اسرا دچار تنش شده است
لاپید : نتانیاهو به دنبال شکست مذاکرات با حماس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-19بين الملل

حماس: هدف از شایعه «فضای مثبت» در مذاکرات غزه، کاهش تنش در منطقه است


سخنگوی حماس تأکید کرد، هدف از شایعه هایی که درباره «فضای مثبت» در مذاکرات آتش بس غزه منتشر می کنند این است که از تنش کنونی در منطقه درخصوص پاسخ ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستی بکاهند.

- حماس: هدف از شایعه فضای مثبت در مذاکرات غزه، کاهش تنش در منطقه است سخنگوی حماس تأکید کرد، هدف از شایعه هایی که درباره فضای مثبت در مذاکرات آتش بس غزه منتشر می کنند این است که از تنش کنونی در منطقه درخصوص پاسخ ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستی بکاهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهاد طه سخنگوی حماس اعلام کرد: ما در جریان مذاکرات دوحه بر موضع قبلی خود درباره ایجاد مکانیزم هایی برای اجرای توافق 2 ژوییه و پیشنهاد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و قطعنامه شورای امنیت تأکید کردیم.

کسی که مسئولیت وضعیت کنونی را برعهده دارد اسراییل است، درحالی که ما از تمام مسائل و طرح هایی که در خدمت ملت فلسطین باشد استقبال می کنیم.

وی به النشره گفت: اسراییل در هر دور از مذاکرات شروط جدیدی را اضافه می کند از جمله حضور نظامی در محور فیلادلفیا، گذرگاه رفح و منطقه نتزاریم و ایجاد محدودیت ها و مخالفت با آزادی برخی اسرا.

ما خواهان حرف و عمل با هم هستیم نه فقط حرف.

جهاد طه گفت: هدف از ایجاد این شایعه ها که مذاکرات آتش بس غزه در فضای مثبتی درحال برگزاری است این است که از تنش کنونی در م


برچسب ها: مذاکرات - سخنگوی حماس - کاهش تنش در منطقه - ایران و حزب الله - رژیم صهیونیستی - تنش در منطقه - شایعه
آخرین اخبار سرویس:

حماس: هدف از شایعه «فضای مثبت» در مذاکرات غزه، کاهش تنش در منطقه است

حماس: هدف از شایعه «فضای مثبت» در مذاکرات غزه، کاهش تنش در منطقه است