مطالب مرتبط:
14 موکب شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می شود
54 موکب آذربایجان شرقی در خدمت رسانی به زایران پیاده روی اربعین حسینی مشارکت دارند
راه اندازی هشت موکب؛ پذیرایی شایسته سنندجی ها از زائران اربعین حسینی
35 موکب از استان زنجان به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند
استقرار میز خدمت به زائران اربعین در پایانه شهید کلانتری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 13:552024-08-11اجتماعي

اصفهانی ها با 180 موکب به زائران اربعین خدمت می کنند


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت:220 موکب در استان اصفهان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند که درنهایت 180 موکب دارای ساختار به این همایش جهانی اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر عسکری پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیین اقدامات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در پیاده روی اربعین با بیان اینکه اربعین حسینی ماهیت فرهنگی دارد اما نیاز است کارشناسان و فرهیختگان ما با برنامه های فرهنگی خود پای کار آمده و جهانیان را از این رخداد جهانی بهره مند کنند، اظهار کرد: نگاه به اربعین را باید تغییر داد و به آن صرفاً به چشم رویداد نگاه نکرد.

مخاطب اربعین آزادی خواهان، ارادتمندان اهل بیت و تمام کسانی هستند که علیه ظلم و کفر ایستاده اند که باید با آن ها ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: نباید صرفاً به خدمات رسانی زائران اربعین کفایت کنیم و نیاز است به سمت اقدامات فرهنگی مناسب نیز برویم چون دنیا تشنه فرهنگ اربعین است و ظرفیت رسانه باید به این موضوع کمک کند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان تصریح کرد: صحن های جدید در اطراف حرم اهل بیت علیه السلام با نذورات مردمی در حال احداث است که یکی از کارکردهای این صحن ها اسکان زائران اربعین خواهد بود به عبارتی صحنی که ایجاد می شود کار چند صد موک


برچسب ها: اربعین - توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - استان اصفهان - پیاده روی اربعین - زائران اربعین - بازسازی عتبات
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها با 180 موکب به زائران اربعین خدمت می کنند

اصفهانی ها با 180 موکب به زائران اربعین خدمت می کنند