مطالب مرتبط:
قبل از خرید بلیت پرواز اربعین بخوانید!
قبل از خرید بلیت پرواز اربعین بخوانید!
نرخ بلیت اتویوس های اربعین مرز چذابه تعیین شد
نرخ بلیت اتوبوس های اربعین مرز شلمچه اعلام شد
اعلام نرخ بلیت اتوبوس های اربعین مرز شلمچه+ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-17اقتصادي

برخورد با 10 سایت عرضه کننده بلیت گرانقیمت برای اربعین


تاکنون 10 سایت که مبادرت به عرضه بلیت به بالاتر از نرخ مصوب داشتند به مرجع قضایی معرفی شده، که با آن ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

- دادستان تهران گفت: تاکنون 10 سایت که مبادرت به عرضه بلیت به بالاتر از نرخ مصوب داشتند به مرجع قضایی معرفی شده، که با آن ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه خادمان زوار اباعبدالله (ع) با محوریت بررسی قیمت فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری، معاونین رییس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیر کل تعزیرات شهر تهران و رییس انجمن شرکت های هواپیمایی و معاونین دادستان تهران و جمعی از مسولان دستگاه های متولی در سالن جلسات دادستانی تهران، علیرغم قطعی موقتی برق محل جلسه و با توجه به اهمیت و فوریت موضوع برگزار شد.

صالحی اظهار داشت: برگزاری این جلسه در راستای عمل به انجام وظیفه خادمین ابا عبدالله (ع) در دادستانی تهران و هماهنگ کردن اقدامات دستگاه های اجرایی و نظارتی و ارتقای خدمت رسانی به زوار صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و افزایش تقاضای سفرهای هوایی، دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر نرخ مصوب فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین، نسبت به تشکیل جلسات با مسئولان مربوطه و همچنین


برچسب ها: دادستان تهران - دادستان - تهران - برخورد قانونی - رییس سازمان تعزیرات حکومتی - انجمن شرکت های هواپیمایی - هواپیما
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 10 سایت عرضه کننده بلیت گرانقیمت برای اربعین

برخورد با 10 سایت عرضه کننده بلیت گرانقیمت برای اربعین