مطالب مرتبط:
کتائب حزب الله عراق هشدار داد/ ماجراجویی اسراییل به نفع تل آویو و واشنگتن نیست
تاکید حزب الله به یونیفل درباره پاسخ متقابل به هر گونه تشدید تنش از سوی اسراییل
جنجال حادثه مجدل شمس؛ اکسیوس: واشنگتن به اسراییل پیام داده که حمله به بیروت ممکن است اوضاع را از کنترل خارج کند / در حال کار بر روی یک راه حل دیپلماتیک هستیم / رسانه های اسراییلی: پاسخ تل آویو ممکن است منجر به چندین روز جنگ شدید و فراتر از قواعد درگیری با حزب الله شود
هشدار آمریکا به تل آویو درباره حمله به بیروت
هشدار آمریکا به تل آویو درباره حمله به بیروت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 15:002024-07-29بين الملل

هشدار مسافرتی غرب با ادعای تشدید تنش میان تل آویو و حزب الله!


آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه شماری از کشورهای غربی با ادعای تشدید مخاطرات ناشی از وقوع جنگ احتمالی بین تل آویو و حزب الله، از شهروندان شان خواستند تا فورا لبنان ترک کنند! - هشدار مسافرتی غرب با ادعای تشدید تنش میان تل آویو و حزب الله! آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه شماری از کشورهای غربی با ادعای تشدید مخاطرات ناشی از وقوع جنگ احتمالی بین تل آویو و حزب الله، از شهروندان شان خواستند تا فورا لبنان ترک کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، منابع خبری اعلام کردند که در بحبوحه تشدید تنش ها، کشورهای غربی و حامیان رژیم صهیونیستی از شهروندان خود در لبنان خواسته اند تا بلافاصله این کشور را ترک کنند.

به غیر از آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه، کشورهای هلند، کانادا ایرلند، مقدونیه شمالی، نروژ، سوئد، بلژیک، دانمارک، استرالیا و ایتالیا برای شهروندان خود در بیرون هشدار مسافرتی صادر کرده و از آنها خواسته اند تا بلافاصله نسبت به ترک لبنان اقدام کنند.

همچنین سفارت عربستان سعودی در بیروت نیز از شهروندانش خواست تا فوراً لبنان را ترک کنند و در بخشی از بیانیه خود بر لزوم حفظ تماس با این سفارتخانه در صورت بروز موقعیت اضطراری تاکید کرد.


برچسب ها: کشورهای غربی - تل آویو - تشدید تنش - تشدید - شهروندان - کشور - انگلیس
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسافرتی غرب با ادعای تشدید تنش میان تل آویو و حزب الله!

هشدار مسافرتی غرب با ادعای تشدید تنش میان تل آویو و حزب الله!